مخازن شن و نمک در تهران شارژ شد/ توجه بیشتر به محیط زیست با کاهش استفاده از نمک

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران، گفت: با نزدیک شدن به فصل زمستان و افزایش احتمال بارش برف، تمامی مخازن شن و نمک در مناطق ۲۲ گانه شارژ شده و با توجه بیشتر به سلامت محیط زیست، استفاده از نمک را به حداقل ممکن رسانده‌ایم.

رضا محمدی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک پلیس راهور با عوامل شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا، گفت: سعی داریم امسال عملیات شن و نمک پاشی را با درصد کمتری نمک به واسطه مسائل زیست محیطی اجرا کنیم.

وی افزود: هم اکنون تمامی مخازن شن و نمک در معابر و مسیرهای بزرگراهی شارژ شده و همچنین یک ایستگاه مرکزی شن و نمک در هر منطقه نیز بطور کامل تجهیز شده و هم اکنون نیز آماده استقبال از بارش برف هستیم.

مدیرعامل شرکت پسماند شهرداری تهران درخصوص وضعیت تجهیزاتی این سازمان در زمان بارش برف نیز گفت: در بارش های عادی و معمولی ما مشکلی در تجهیزات نداریم و ۳۳۰ دستگاه خودرو آماده بکار داریم که ۳۰۰ خودرو در کلیه مناطق ۲۲ گانه واگذار شده و ۳۰ دستگاه خودرو نیز مازاد داریم که در زمان بارندگی سنگین به ناوگان خدمت رسانی اضافه شود.

به گفته وی، درصورت مواجه شدن با بارش سنگین برف از تجهیزات مناطق جنوبی تهران نیز کمک می گیریم و مشکل خاصی در زمینه تجهیزات نداریم.

محمدی تاکید کرد: هم اکنون ۱۰ هزار نیروی کارگری شرکت پسماند و خدمات شهری آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند. همچنین در بوستان ها نیز پنج هزار نیرو آماده هستند که در زمان بارندگی در خدمت مردم باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha