۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85303072
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جهش امیدوارانه جوانان همدان در کشتی قهرمانی کشور

همدان- ایرنا- کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور گرامیداشت شهدای غزه در حالی به پایان رسید که تیم اعزامی همدان توانست به نسبت دوره گذشته نتایج امیدوارانه کسب کند تا حداقل در جمع ۱۰ تیم برتر قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا این رقابت‌ها با قهرمانی تیم لرستان به پایان رسید و همدانی‌ها توانستند در رتبه هفتم جدول قرار بگیرند، تیمی که سال قبل حتی در جمع ۱۰ تیم برتر هم نبود.

اما در بخش انفرادی و در وزن ۶۱ کیلوگرم، سینا زندی آزادکار همدانی در حالیکه دوره گذشته رتبه‌ای بهتر از نهمی کسب نکرده بود، این بار خوش درخشید و به نشان برنز رسید.

در وزن ۶۵ کیلوگرم نیز آرین رضایی توانست به نشان برنز دست یابد در حالیکه سال قبل همدان در این وزن حتی جزو ۱۰ کشتی گیر برتر قرار نگرفت.

همدان در وزن ۷۴ کیلوگرم این رقابت‌ها نیز خوش درخشید و ابوالفضل کمروند دلاور نهاوندی موفق به کسب نشان برنز شد، وزنی که سال قبل با یونس شفیعی نماینده همدان رتبه‌ای بهتر از پنجمی به دست نیاورد.

اما در وزن ۷۹ کیلوگرم نیز در شرایطی که همدان سال قبل با علیرضا رضایی به نشان برنز رسیده بود، امسال با امیرحسین عظیمی جم این مدال تکرار شد.

همدان سال قبل و در مسابقات وزن ۸۶ کیلوگرم جوانان کشور جزو ۱۰ کشتی گیر برتر نبود اما ابوالفضل شاهمرادی توانست امسال جایگاه هشتمی را به دست آورد ضمن اینکه در ۹۲ کیلوگرم نیز علی غفاری توانست در رده هفتم قرار بگیرد.

شاید تنها ضعف کشتی همدان در این عرصه از مسابقات عدم دستیابی به رتبه‌های برتر در اوزان سنگین وزن ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم بود که باعث شد همدانی‌ها امسال رتبه‌ای بهتر از هفتمی کسب نکنند اما همین جایگاه نیز بارقه‌های امید را در دل کشتی دوستان زنده کرد تا پس از سال‌ها ناکامی، همدان بتواند در جدول برترین‌ها قرار بگیرد.

هر چند امسال نیز کشتی همدان از رسیدن به نشان‌های طلا و نقره بازماند اما کسب چهار نشان برنز نیز امیدوار کننده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha