دخترم با افتخار مدال طلایش را تقدیم کودکان غزه کرد + فیلم

تهران- ایرنا- میثم ابراهیمی پدر «رزا ابراهیمی» برنده مدال طلای بازی های پاراسیایی هانگژو گفت: دخترم با افتخار مدالش را تقدیم کودکان غزه کرد.

میثم ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره پیام زنان در حوزه مقاومت و حضور و ایستادگی زنان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: انشالله فقط طوری باشد که خدا به آنها رحم کند و دل مردم هم رحم بیاید و هر کاری که از دستمان بربیاید برای مردم فلسطین انجام دهیم.

وی در مورد حرکت زنان فلسطینی و پیامی که برای دنیای اسلام دارند گفت: همبستگی بالاترین درجه و مقام است که می تواند به نتیجه برسد.

ابراهیمی اظهار داشت: رزا هم همزمان با مسابقات بعد از گرفتن مدالش این افتخار را داشتیم که آن را به کودکان و زنان شهید فلسطین تقدیم کنیم.

رزا ابراهیمی دختر چالوسی در اقدامی تحسین برانگیز مدال طلای پاراتکواندو بازی‌های پارآسیایی هانگژو را به بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد.

ابراهیمی در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو چین با غلبه بر حریفانی از چین و قزاقستان در وزن ۵۷- کیلوگرم مدال طلا گرفت.

وی در پیکار ورزشی دیگر در شهریور ماه امسال در هشتمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا که در بیروت لبنان برگزار شد، عنوان قهرمانی را به دست آورد.

این بانوی تکواندوکار اهل چالوس استان مازندران است که موفق شد سومین مدال طلا خود در سال ۲۰۲۳ را بدست آورد و این اولین مدال طلای کاروان تکواندو ایران در بازی های پارآسیایی بود که در اقدامی قابل تقدیر و در حمایت از مظلومان فلسطین با بانوان و کودکان شهید غزه تقدیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha