دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری عاملان تیراندازی و سارقان و کشف خودروهای مسروقه در خرم آباد و دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در بروجرد سر خط اخبار انتظامی لرستان در روز یکشنبه پنجم آذرماه جاری است.

دستگیری عاملان تیراندازی درخرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: ۲ عامل تیراندازی منجر به جرح در شهرستان خرم آباد دستگیر شدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان، سرهنگ نبی اله قاسمی خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی منجر به جرح، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی بخش زاغه خرم آباد با اقدامات پلیسی، رصدهای اطلاعاتی و تلاش های شبانه روزی ۲ عامل اصلی تیراندازی را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم آباد با بیان اینکه متهمان انگیزه تیر اندازی را اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند، گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ قاسمی اظهار داشت: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دستگیری سارقان و کشف خودروهای مسروقه در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: چهار سارق حرفه ای در خرم اّاد دستگیر شدند و ۶ دستگاه انواع خودرو طی یک هفته اخیر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با گشت زنی های هدفمند، برنامه های تدوین شده و در راستای اجرای طرح های مختلف، طی هفته گذشته موفق به دستگیری چهار سارق شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده، متهمان به ۶ فقره سرقت خودرو معترف و خودرهای سرقتی کشف و تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به این که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند خاطرنشان کرد: اولویت اصلی پلیس برخورد قاطعانه با متخلفان و هنجارشکنان بوده و امیدواریم با همکاری مردم روز بروز شاهد کاهش ناهنجاری ها و افزایش امنیت مطلوب در جامعه باشیم.

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری ۱۱ خرده فروش مواد مخدر دربروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۱۱ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: طرح امنیت محله محور طی ۴۸ ساعت گذشته با هدف برخورد با فروشندگان مواد مخدر در سطح شهرستان بروجرد اجرایی شد.

وی افزود: مأموران پلیس پس از انجام تحقیقات گسترده و بررسی های میدانی، نقاط جرم خیز را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از این محل ها ۱۱ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد با بیان این مطلب که ۵۰۷ گرم تریاک و ۹۴ گرم هرویین از خرده فروشان کشف شد، گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مهدوی کیا با اشاره به اینکه مقابله با فروشندگان و حمل کنندگان مواد مخدر همواره در دستور کار پلیس قرار دارد گفت: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک٬ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند.

کشف چوب قاچاق در بروجرد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۱۸ تن چوب قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ مهدی مهدوی کیا اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۵ جهان آباد و پلیس آگاهی این یگان حین کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون و نیسان حامل چوب مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۱۸ تن چوب قاچاق فاقد مجوز کشف و ۲ نفر در این رابطه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بروجرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش چوب های مکشوفه را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: چوب های کشف شده به اداره منابع طبیعی این شهرستان تحویل داده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha