۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85303439
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بر ضرورت تقویت نظارت بر پروژه‌های زیرساختی تاکید کرد

رشت – ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به ضرورت نظارت بر همه طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی افزود : سدهای پلرود، دیورش و شفارود از جمله پروژه های زیرساختی مهم استان است که در این سال‌ها، یکی از سدها به دلیل عدم نظارت مسئولان ذی‌ربط با مشکلات مالی و جدی مواجه شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سیاهکل اظهار کرد: نظارت بر طرح‌ها و پیمانکاران نیز باید به طور جدی دنبال شود و مدیران در ایجاد زیرساخت ها نظارت و دقت لازم برای ساخت سازه‌هایی با کیفیت در سطح مردم و نظام اسلامی توجه لازم را اعمال کنند.

وی، وفاق میان مدیران را موجب جبران بسیاری از کاستی‌ها دانست و تصریح کرد: با توجه به محدودیت امکانات در خدمات‌رسانی‌ به مردم اولویت‌ها به جای سفارش ها مد نظر قرار گیرد و برای جلب رضایت پروردگار و اهل‌بیت(ع) خدمات رسانی بی‌منت باشد.

وی به مشکلات مردم دیلمان در حوزه آب اشاره کرد و گفت: باتوجه به تاریخ درخشان هزاران ساله این منطقه در بخش های مختلف، دیلمان اندکی مورد بی‌مهری قرار گرفته در حالی‌که بخشی از اقتصاد استان و کشور از این منطقه تامین می شود.

آیت الله فلاحتی اضافه کرد: قدردان زحمات کسانی که در نظام اسلامی برای مردم تلاش می‌کنند، هستیم و تلاش‌های دولتهای پیشین را نیز انکار نمی‌کنیم اما خدمات باید در تراز نظام اسلامی ارائه شود.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم زیاد مطالبات در هر بخش و محدودیت امکانات شاید نتوانیم پاسخگوی همه نیازها و انتظارات مردم باشیم اما تمام تلاش خود را برای پاسخگویی بهتر به‌کار خواهیم بست تا در کنار مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت توجه مدیران ارشد استان و شهرستان‌ها به نیروهای سازمانی و رفع مشکلات آن‌ها نیز تاکید کرد و افزود: همچنین با توجه به هجمه‌های دشمنان، کارها و خدمات‌انجام شده دولت به مردم اطلاع‌رسانی شود.

امام جمعه رشت در ادامه ویژگی‌های یک نماینده خوب در مجلس شورای اسلامی را برشمرد و گفت: نماینده باید بتواند مطالبات خود را در مجلس بیان کند، برنامه ریزی داشته، صاحب نظریه و اراده و ایده باشد و با مردم حوزه نمایندگی از نزدیک ارتباط داشته و به مسائل شان آگاه و پیگیر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha