۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85303464
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

افزایش  ویروس‌های تنفسی در کودکان چینی و هشدار  پکن

تهران - ایرنا- کمیسیون آموزش پکن در کشور چین از افزایش ویروس‌های تنفسی کودکان خبر داد و از تمام مدارس این استان خواست حفظ سلامتی دانش‌آموزان را در اولویت قرار دهند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از نشریه گلوبال تایمز، کمیسیون آموزش استان پکن اعلام کرد که مدارس باید سلامت دانش‌آموزان را در اولویت کاری خود قرار داده و در دوره بیماری دانش ‌موزان از انجام هرگونه تکلیفی،معاف شوند.

این کمیسیون افزود: مدارس با توجه به افزایش تعداد بیماران تنفسی، برای حفاظت از سلامتی دانش‌آموزان باید سلامتی تمام معلمان و دانش‌آموزان نظارت شده تا هیچ بیماری در محل کار یا کلاس درس حاضر نباشد.

رسانه های چینی در گزارشی اعلام کردند که از روز سه‌شنبه (۳۰ آبان) پکن وارد دوره بیماری‌های تنفسی شد بطوریکه تعداد کسانی که دچار بیماری آنفولانزا شده‌اند، در حال افزایش است.

کارشناسان مرکز پیشگیری و کنترل بیماری پکن در این خصوص تاکید کردند «آنفولانزا، آدنوویروس و ویروس سنسیشیال تنفسی» سه ویروسی هستند که در کودکان بیمار مشاهده شده است.

کمیسیون آموزش استان پکن خاطرنشان کرد که کودکان دچار بیماری‌های تنفسی می‌توانند از مشاوره اینترنتی پزشکان برای درمان خود استفاده کنند تا موجب کاهش انتقال بیماری به دیگران شود.

دولت چین اعلام کرده که برآورد اولیه نشان می‌دهد پس از رفع محدودیت‌های کرونایی و کاهش رعایت پروتکل‌ها، ویروس‌های تنفسی در کودکان شایع شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha