مورایس: در نقش جهان شرایط بهتری داشتیم/ برای اولین‌بار سپاهان کامل است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: اگر در ورزشگاه نقش جهان بازی می‌کردیم و جو خیلی بهتری داشتیم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران پیش از عزیمت به تهران برای دیدار با نیروی هوایی عراق در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: فکر می‌کنم برای اولین‌بار است که تمام ترکیب را در اختیار داریم. بهتر می‌شد، اگر در ورزشگاه خودمان بازی می‌کردیم چرا که جو خیلی بهتری داشتیم.

وی افزود: الان باید تهران بازی کنیم و از هواداران انتظار داریم، حضور حداکثری داشته باشند و شب خوبی را سپری کنیم. برخی بازیکنان در حالت ریکاوری هستند، امید نورافکن مصدوم است و رضا شکاری هم برگشته اما آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بازی ندارد.

مورایس در رابطه با نیروی هوایی عراق رقیب سپاهان گفت: نیروی هوایی تیم خوبی است، تیمی که چند بازیکن مهم دارند اما در لیگ قهرمانان آسیا باید توجه زیادی به همه تیم‌ها داشت و تیم‌هایی که به این مرحله می‌رسند باکیفیت هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار بودم همه هواداران را داشته باشیم و اگر در نقش‌جهان بازی می‌کردیم ورزشگاه پر می‌شد، متوجه این تصمیمات نمی‌شوم و فوتبال برای همه است و این تصمیمات منطقی نیست.

دیدار تیم های فوتبال سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha