۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85303513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

جهاد اسلامی: آماده مبارزه با رژیم صهیونیستی در هر نقطه هستیم

تهران-ایرنا-جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری تاکید کرد که در هر نقطه‌ای با رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنیم.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که آنچه در کرانه‌باختری رخ می‌دهد، جنگی است که هدف آن نسل‌کشی مردم فلسطین و اجرای طرح کوچ اجباری و گسترش شهرک‌سازی می باشد.

در بیانیه جهاد اسلامی تاکید شده که این جنبش آماده مبارزه با رژیم صهیونیستی در هر نقطه‌ای است و ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و با هر امکاناتی که در اختیار دارد با تروریسم مبارزه می‌کند.

جنبش جهاد اسلامی می افزاید: از مردم (فلسطین) می‌خواهیم که از مقاومت غزه و جنین حمایت کنند و بر اهمیت ورود همه به این نبرد تاکید داریم.

نظامیان صهیونیست بامداد امروز با یورش به جنین و اقدام به تیراندازی و پرتاب انبوه گاز اشک آور بر سر مردم، به منازل فلسطینیان در محله الزهراء در این شهر حمله کردند. منابع پزشکی فلسطینی امروز اعلام کردند که یک شهروند فلسطینی دیگر صبح امروز (یکشنبه) در اثر جراحت های اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در روستای "یتما" در جنوب شهر نابلس به شهادت رسید.

در تیراندازی و حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به این شهر، دستکم چهار نفر شهید شدند.

بنابر گزارش‌ها، بمب افکن های رژیم صهیونیستی اطراف بیمارستان شهر جنین را نیز هدف قرار دادند.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون، ۲۳۶ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری شهید شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha