۳۶۴ مصوبه یکشنبه‌های حمایت از تولید در آذربایجان‌غربی اجرایی شد

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی آذربایحان‌غربی گفت: تاکنون ۳۶۴ مصوبه و در حدود ۷۸ درصد از مصوبات رفع موانع بخش صنعت استان در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید اجرایی شده که بسیار حائز اهمیت است که موجب رشد اشتغال در جامعه شده است.

به گزارش ایرنا، جواد کرمی روز یکشنبه در جلسه پیگیری مصوبات یکشنبه‌های تولید افزود: بسیاری از مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی طی مصوبات اجرایی رفع شده یا درحال پیگیری هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون از ۹۵ یکشنبه حمایت از تولید برگزار شده است افزود: بر اساس ۹۳ یکشنبه ثبت شده و پس از تفکیک مصوبات عمومی از اختصاصی، ۴۷۳ مصوبه در خصوص رفع موانع این واحدها ثبت شده که رقم قابل توجهی به شمار می رود.

کرمی با اشاره به جزییات مصوبات گفت: ۱۴۹ مصوبه از تمامی مصوبات مربوط به حوزه بانکی است که عملیاتی شدن آن نیز حائز شرایط خاص است و از این رو ۱۰۳ مورد در قالب ۶۹ درصد اجرایی شده و مابقی در دست اقدام است.

۳۶۴ مصوبه یکشنبه‌های حمایت از تولید در آذربایجان‌غربی اجرایی شد

وی با اشاره به مصوبات حوزه دستگاه‌های اجرایی نیز گفت: ۳۲۴ مصوبه از مصوبات کل نیز مربوط به حوزه دستگاه‌های اجرایی و ‌نهادهای خدمات رسان است که ۲۶۱ مورد از آن در قالب ۸۱ درصد اجرا شده و مابقی نیز در دست پیگیری است.

وی با اشاره به دیگر مصوبات که درقالب دستگاه اجرایی و بانکی نیز افزود: ۹۰ مصوبه عمومی نیز در یکشنبه‌های حمایت از تولید بوده که ۲۷ درصد آن در قالب ۳۰ درصد اجرایی شده است.

به گزارش ایرنا، یکشنبه های حمایت از تولید از آذر سال ۱۴۰۰ در آذربایجان غربی راه اندازی شد و طی آن، اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بنگاه های اقتصادی رفته و پس از بررسی وضعیت واحد، در خصوص مشکلات آن در محل کارخانه تشکیل جلسه داده و مصوباتی را برای رفع مشکلات، به تصویب می رسانند.

در برخی از این واحدها، جلسات ستاد به صورت سرپایی برگزار شده و مشکلات نیز در کمتر از یک هفته حل شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha