مامور پلیس در شهرستان بروجن توسط قاتل مجروح شد

شهرکرد-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در هفته گذشته در شهرستان لردگان گفت: در همین رابطه یکی از ماموران پلیس شهرستان بروجن در انجام عملیات پلیسی برای دستگیری قاتل مجروح شد.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، سرهنگ محمد سعید یاری روز یکشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان لردگان و فرار قاتل به سمت شهرستان بروجن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: در یک عملیات پلیسی مشترک ماموران انتظامی شهرستان‌های لردگان، بروجن و کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین با اقدامات اطلاعاتی، قاتل با هویت معلوم در محل اختفایش شناسایی شد.

یاری با بیان اینکه ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی برای دستگیری این قاتل مسلح اقدام کردند، گفت: فرد قاتل در مواجهه با ماموران انتظامی بدون توجه به هشدارهای آنان مبنی بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد، که در این حادثه مامور پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه پهلو مجروح شد.

وی گفت: با حضور پلیس در صحنه، شرور مسلح که عرصه را بر خود تنگ دید با سلاح کلت کمری که در دست داشت، اقدام به خودکشی کرد.

به گفته وی، امنیت مردم خط قرمز پلیس است و اخلالگران نظم و امنیت عمومی بدانند که با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha