مسئول سابق صهیونیست: کابینه نتانیاهو فاقد قدرت تصمیم‌گیری است/ ناتوانی در خروج از بحران

تهران- ایرنا- رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ پیشین این رژیم به دلیل تاخیر در تصمیم‌گیری درباره توافق تبادل اسرا، به کابینه «بنیامین نتانیاهو » تاخت و آن را فاقد قدرت تصمیم گیری ارزیابی کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «موشه یعالون» رئیس سابق ستاد ارتش رژیم اسراییل در گفت‌وگو با روزنامه صهیونیستی معاریو گفت: کابینه نتانیاهو تحت فرمان و امر «بزالل اسموتریچ » وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر» رئیس حزب «صهیونیسم مذهبی» و وزیر امنیت داخلی است، به همین دلیل قادر به تصمیم‌گیری نیست.

وی اظهار داشت: کابینه نتانیاهو قادر به خارج کردن ما از بحران نیست.

یعالون تاکید کرد: کابینه می‌توانست بررسی‌هایش را درباره آزادی اسرا از مدت‌ها قبل آغاز کند، اما متاسفانه به دلیل ترکیب وزرا و متشکل شدن آن از اسموتریچ، بن گویر و اطرافیان آنها، تصمیم توافق دیر اتخاذ شد و دو نفر از اسرا را از دست دادیم.

به گزارش ایرنا، بیش از هفت دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی و پایبند نبودن آن به معاهدات بین المللی و اصول انسانی نشان داد که چیزی جز مقاومت مسلحانه، پاسخ اشغالگری نیست.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد.

جنایات رژیم صهیونیستی واکنش شدید مردم آزاده جهان و مسلمانان را در سراسر جهان در پی داشت و بسیاری از دولت ها و نهادهای بین المللی نیز مجبور به تبعیت از افکار عمومی و محکوم کردن این جنایات شدند.

علیرغم فشار افکار عمومی جهان، بسیاری از دولت های غربی از جمله دولت های انگلیس، فرانسه، آلمان و آمریکا بر حمایت همه جانبه و بی قیدوشرط از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین تاکید کردند.

رژیم اشغالگر اواخر هفته گذشته، شکست در عملیات خود علیه مقاومت فلسطین را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha