سرمربی مس رفسنجان: بازی و دفاع خوب بازیکنان سبب پیروزی ما بود

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم مس رفسنجان با تبریک پیروزی سه بر یک خارج از خانه تیمش در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری گنبدکاووس، گفت: بازی خوب بازیکنان و دفاع عالی روی تور از دلایل پیروزی تیم مس بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد محمدکاظم شامگاه یکشنبه پس از پیروزی سه بر یک مقابل تیم شهرداری گنبدکاووس درجمع خبرنگاران گفت: بازی خوب و جذابی از هر ۲ تیم شاهد بودیم اما تیم مس موفق شد با بازی خوب بازیکنان و دفاع روی تور پیروز میدان شود.

وی افزود: تیم مس پس از سه باخت متوالی موفق به کسب این پیروزی خارج از خانه شد و امیدواریم در بازی آینده که در رفسنجان میزبان «هورسان رامسر» هستیم این روند را با یک بُرد دیگر ادامه دهیم.

محمدکاظم با قدردانی از مدیریت باشگاه در اعزام تیم به گنبدکاووس در شرایط بد هواپیمایی، اضافه کرد: قبل از بازی شرایط سختی داشتیم که با تلاش «پورمحمدی» این مشکل رفع شد و به موقع به شهر محل مسابقه رسیدیم.

وی همچنین گفت: امروز هواداران زیادی برای تشویق تیم شهرداری گنبدکاووس آمده بودند که جای قدردانی دارد که پرشور تیم شهرشان را تشویق کردند.

«رحمان رئوفی» سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس پس از باخت تیمش حاضر به مصاحبه نشد.

به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس با شکست در بازی امروز به پنجمین باخت خود از هفت بازی این فصل دست یافت و با هفت امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر امسال جای گرفت.

تیم مس رفسنجان هم با این پیروزی و کسب سه امتیاز بازی و مجموع هشت امتیاز از رده دوازدهم به رده نهم جدول صعود کرد.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردمان این شهرستان بویژه ترکمن‌ها علاقمندان زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha