فرهمند قم در لیگ برتر بدمینتون بازی خانگی را به شهرداری گنبد باخت

قم- ایرنا- دیدار تیم های فرهمند قم و شهرداری گنبد در چارچوب هفته نهم‌ مسابقات لیگ برتر بدمینتون با شکست خانگی فرهمند همراه بود.

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم شامگاه یکشنبه در سالن ورزشی مرحوم فرهمند موحد قم برگزار شد و در پایان شهرداری گنبد با نتیجه پنج بر صفر این تیم را شکست داد.

بازی یک نفره اول این رقابت بین پرهام اقتداری از فرهمند قم و مهران شهبازی از شهرداری گنبد برگزاری شد که در پایان شهبازی ۲ بر صفر برنده شد.

بازی یک نفره دوم بین پرهام فراهانی از فرهمند قم و فرزین خانجانی از شهرداری گنبد برگزار شد که نماینده گنبد ۲ بر صفر برنده شد.

در نحستین دیدار ۲ نفره این رقابت، محمد معین خاکی و متین مطیع از فرهمند قم مقابل مهران شهبازی و محسن نعیمی از شهرداری گنبد با حساب ۲ بر صفر بازنده شدند.

در رقابت ۲ نفره دوم امیر مهدی پاک نژاد و مهدی کنعانی از فرهمند قم برابر رضا یونسی و فرزین خانجانی از شهرداری گنبد قرار گرفتند که بازیکنان گنبد این دیدار را ۲ بر صفر بردند.

در آخرین دیدار و رقابت یک نفره سوم، مهدیار اصغری از فرهمند قم مقابل محمد علی فقیه خراسانی از شهرداری گنبد قرار گرفت و بدمینتون باز گنبدی ۲ بر صفر برنده شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha