۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85303852
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آژانس‌ سرمایه گذاری در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از راه‌اندازی آژانس سرمایه گذاری در استان به عنوان حلقه واسط بین دولت و سرمایه گذاران برای تسهیل امور سرمایه گذاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد قناعت یکشنبه شب در نشست با سرمایه گذاران تاسیس آژانس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی اظهار کرد: این آژانس، حلقه واسط بین دولت و سرمایه گذاران در استان خواهد بود تا خلاء بین دولت و بخش خصوصی پر شود.

وی با بیان اینکه حمایت‌های لازم را از سرمایه گذاران در استان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های متولی کمک کنند تا آژانس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی راه‌اندازی شود.

استاندار از مسئولان دستگاه‌های اجرایی هم خواست نه تنها زمینه‌های لازم را برای جذب سرمایه گذاران فراهم کنند بلکه این موضوع را به کارشناسان دستگاه‌ها هم منتقل کنند تا سرمایه گذاران در اخذ مجوزهای مربوطه دچار مشکل نشوند.

قناعت، جذب سرمایه گذار را جزو اولویت‌ها و از مسائل مهم و کلیدی برای توسعه استان دانست و گفت: به سرعت این آژانس در استان به ثبت برسد و به صورت قانونی فعالیت خود را آغاز کند.

آژانس‌ سرمایه گذاری در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی هم گفت: اطلس سرمایه گذاری خراسان جنوبی در سطح کشور نمونه است و زیرساخت‌های لازم برای هر نوع سرمایه‌گذاری در آن مشخص شده است.

مجتبی شریعتی‌فر افزود: تعداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان از ۱۰۲ مورد به ۱۱۰ مورد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: نیاز است در زمینه تدوین سند توسعه نوین خراسان جنوبی همکاری لازم توسط آژانس سرمایه گذاری انجام شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی هم گفت: در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی هنوز استان بکری هستیم و به ورود سرمایه گذاران نیاز داریم.

مهدی جعفری افزود: در بخش کشاورزی خراسان جنوبی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری شناسایی شده و اقدامات سرمایه گذاری در خراسان جنوبی به گونه‌ای انجام شده که استان آماده اتصال و محل سرمایه گذاری است.

شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری، تسهیلگری در این حوزه، مشاوره سرمایه گذاران هیات‌های تجاری داخلی و خارجی و حمایت از کسب و کارهای کوچک و فناور و دانش بنیان از مهمترین اهداف آژانس سرمایه گذاری در خراسان جنوبی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha