۱۷ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی شهرری اضافه شد

شهرری - ایرنا - شهردار منطقه ۲٠ تهران (شهرری) از اضافه شدن ۱۷ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی این منطقه خبر داد.

به گزارش ایرنا، رضا شنگی روز دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: با اضافه شدن۱۷ دستگاه خودروی جدید در حال حاضر۱۲۴ دستگاه اتوبوس در حمل و نقل عمومی این منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی علاوه بر فعالیت های فرهنگی نیازمند توسعه زیرساخت های مدهای حمل و نقلی است، افزود: اتوبوس های جدید در خط ۳۴۶ (مسیر صفائیه – مترو شهرری)، خط ۳۳۲ ( شهرک مفتح – مترو جوانمردقصاب) و خط ۴٠۵ (دولتخواه - میدان بهمن) از ساعت پنج و ۳٠ دقیقه صبح تا ساعت۲۲ در خدمت شهروندان است.

این مسئول با اشاره به وجود ۴۷ خط بی آر تی فعال در شهرری، خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان هم اکنون پنج دستگاه اتوبوس تک کابین در خطوط بی آر تی شبانه فعال هستند و شهروندان می توانند در طول شب نیز برای تردد در شهر از اتوبوس های تندرو استفاده کنند.

شنگی یادآور شد: یکی از مهمترین اقدامات در راستای کاهش آلودگی هوا و حل مشکل ترافیک، توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و تلاشمان این است تا با اضافه کردن اتوبوس های جدید، شهروندان را به استفاده از حمل و نقل عمومی ترغیب کنیم.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

این منطقه در جنوبی ترین نقطه شهری واقع شده است و از شمال به بزرگراه آزادگان، از شرق به بزرگراه امام علی(ع)، از جنوب به بزرگراه آوینی و از غرب به مبارک‌آباد و صالح‌آباد محدود می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha