۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85304193
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امکان نظارت برخط مردم بر کیفیت نان در زنجان فراهم شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان بر ضرورت نظارت بر کیفیت تولید نان تاکید کرد و گفت: هر شخص به عنوان خریدار نان می‌تواند با ثبت نظر خود، نسبت به رتبه بندی و امتیازدهی به نانوایی مربوط اقدام کند.

محمدرضا نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نان یکی از پر مصرف ترین مواد غذایی در جامعه ایران است و این موضوع باعث شده تا هر موضوعی مربوط به نان توجه همه را به خود جلب کند.

وی گفت:قیمت، کیفیت و سهولت تهیه نان از جمله مسائلی است که عموم مردم همواره نسبت به آن حساس هستند.

این مسوول اضافه کرد:نانوایان هم جزو اصنافی هستند که روزانه همه آحاد و اقشار جامعه با آنها سر و کار دارند و روند و نحوه عرضه نان مورد رصد همگان قرار می گیرد.

وی گفت:‌تمام تلاش ها و برنامه ریزی ها همواره بر این متمرکز بوده است تا تامین و عرضه نان به نحو مطلوبی انجام شود و کاستی ها و مشکلات در این حوزه به حداقل برسد.

نادری اضافه کرد: در این راستا طرح نظارت برخط مردم بر کیفیت نان در زنجان در راستای طرح هدفمندی یارانه نان به مرحله اجرا درآمده است.

وی گفت:‌این امکان از طریق نصب و استفاده از برنامه کاربردی "نظر" به آدرس www.Nazar.ir فراهم شده است.

نادری افزود: مراجع بازرسی و نظارتی ذیربط استان، نکات مثبت و منفی دریافتی از این سامانه را در مورد نانوایان در برخورد با متخلفان یا تشویق نانوایانی که رضایت مردم را فراهم کرده‌اند و نیز ارتقای کیفیت و خدمت نانوایان در دستور کار قرار خواهند داد.

وی افزود: از طریق همین برنامه کاربردی، مشاهده سوابق خرید و مکان‌یابی نانوایی‌های اطراف کاربر امکان پذیر است.

در شهرستان زنجان ۷۶۰ و در کل استان حدود هزار و ۷۰۰ واحد نانوایی لواش، سنگکی و بربری فعال است.

مصرف یک ماهه آرد استان زنجان ۹ هزار تن اعلام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha