۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85304217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش رییس سابق شورای شهر اهواز در مورد حواشی جلسه قبل

اهواز - ایرنا - رییس سابق شورای شهر اهواز در پاسخ به اظهارات نایب رییس شورای شهر در جلسه قبل و طرح برخی اتهامات نسبت به وی در صحن علنی، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایرنا سیاوش محمودی روز دوشنبه در صحن علنی شورای شهر اهواز بیان کرد: همه ما به نظام و دستگاه‌های نظارتی جمهوری اسلامی ایران معتقدیم و باید از طریق فرایندهای قانونی مسیر را طی کرد لذا وظیفه خود می‌دانم در ابتدا از مردم شریف اهواز بابت مباحث مطرح شده در جلسه قبل شورا عذرخواهی کنم.

وی در خصوص تصادف خودروی سازمانی در شهر اراک در زمان ریاست خود بیان کرد: با توجه به نبود پرواز جهت عزیمت به شهر شیراز و حضور در اجلاس دوره‌ای شورای کلانشهرها، به وسیله خودرو سازمانی و راننده شورا عازم این شهر شدیم.

عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: پس از اتمام اجلاس بنا به دعوت رییس شورای شهر اراک جهت بازدید از پروژه‌های عمرانی، عازم این شهر شدیم که در مسیر، خودرو دچار نقص فنی شد لذا اساسا نه تصادفی صورت گرفته و نه خودرو فاقد بیمه و برگ ماموریت بوده است.

وی افزود: متاسفانه برخی‌ها در فضای مجازی خلاف واقع، تصاویری مربوط به خودروی تصادفی یکی از وزارتخانه‌ها را منتشر و به حاشیه سازی پرداختند.

محمودی گفت: همچنین در جلسه قبل بیان شد که یکی از وابستگان من در سازمان آرامستان‌ها استخدام و تبدیل وضعیت شده است در حالی که این موضوع مربوط به زمان حضور من در سازمان آرامستان‌ها نبوده است. این شخص بیش از پنج ماه به صورت افتخاری در سازمان آرامستان‌ها فعالیت داشته و با مصوبه هیات مدیره وقت، به عنوان غسال و قبر کن آن هم به صورت پیمانکاری به‌کارگیری شد.

وی در خصوص جرائم خودرو شورا در زمان ریاست خود بر شورای شهر افزود: این خودرو به مدت ۲ سال به صورت متوالی در اختیار اعضای شورا بوده و در صورت جریمه، اعضا ملزم به پرداخت آن هستند. در زمان تصدی‌گری شورا تمام جرائم را از جیب شخصی پرداخت کرده و ریالی از بودجه شورا هزینه نکرده ام.

محمودی با بیان اینکه ما نمایندگان بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر شهروند اهوازی هستیم و باید در مقابل آنها پاسخگو باشیم گفت: باید از هر گونه اقدامی که موجب تفرقه، یاس و ناامیدی در بین مردم و نفوذ دشمنان انقلاب می‌شود، خودداری کنیم.

وی افزود: در شرایط کنونی ترویج روح ایمان، امید و وحدت شرط لازم برای خدمت به مردم است که امیدواریم با همدلی اعضای شورا و شهرداری، زمینه خدمت‌رسانی مطلوب فراهم شود.

بر اساس این گزارش در جلسه صد و سی و پنجم شورای شهر اهواز، عبدالزهرا سنواتی در نطق پیش از دستور اتهاماتی به سیاوش محمودی رییس سابق شورا وارد کرد که در ادامه فضای شورا متشنج شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha