دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - دستگیری کلاهبردار ۲۰ میلیارد ریالی و انهدام باند سارقان و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در خرم آباد و دستگیری سارق و مالخر با کشف ۱۴ فقره سرقت کابل برق در دورود سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز دوشنبه ششم آذرماه است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان فرمانده انتظامی لرستان روز دوشنبه گفت: متهمی با ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان در"خرم آباد" دستگیر شد.

سردار یحیی الهی اظهار کرد: در پی مراجعه چند شهروند به پلیس آگاهی و اعلام اینکه یک نفر با روش های متقلبانه در پوشش جابه جایی وجه نقد به خارج از کشور و تحویل به دانشجویان در حال تحصیل، مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری کرده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات اطلاعاتی، فرد کلاهبردار را در مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان "خرم آباد" دستگیر کردند.

انهدام باند سارقان و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۶ نفر اعضای باند سارقان و کشف ۲۷ فقره انواع سرقت در شهرستان"خرم آباد" خبر داد.

سردار الهی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در "خرم آباد" دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ۶ نفر اعضای باند سارقان را در"خرم آباد" شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۲۷ فقره انواع سرقت از قبیل مشاعات ساختمانی، محتویات خودرو، آهن آلات و غیره اعتراف کردند.

سردارالهی با اشاره به اینکه سارقان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود معترف و مبلغ ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از وی کشف و تحویل مال باختگان شد.

دستگیری سارق و مالخر با کشف ۱۴ فقره سرقت کابل برق در دورود

فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: یک فرد سارق و مالخر دستگیر و ۱۴ فقره سرقت کابل برق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ جمشید سیاه منصور اظهار داشت: در پی وقوع سرقت کابل برق در سطح شهرستان دورود، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۲ دورود با اقدامات پلیسی، تحقیقات میدانی و تقویت گشت زنی های هدفمند، موفق به شناسایی یک سارق و مالخر در این ارتباط شدند و طی عملیاتی غافگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دورود گفت: سارق در مواجهه با ادله پلیس به ۱۴ فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان دورود اعتراف کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha