۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85304371
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هدف تیم هندبال گیلان حفظ سهمیه در لیگ دسته یک کشور است

رشت - ایرنا - رئیس هیات هندبال گیلان با اشاره به حضور تیم مقاومت این استان در لیگ دسته یک کشور گفت: هدف این تیم، حفظ سهمیه‌اش در این لیگ است.

مصطفی فروزش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور از امروز در یزد آغاز می شود و تیم مقاومت گیلان تنها نماینده این استان نیز در این مسابقات حضور یافته است.

وی افزود: تیم هندبال گیلان ۲ فصل گذشته برنامه خود را برای شروع در لیگ کشور آغاز و در مسابقات لیگ دسته سوم حضور یافت و با کسب مقام نائب قهرمانی، به لیگ دسته دوم کشور راه یافت.

وی ادامه داد: همچنین تیم هندبال مردان گیلان سال گذشته نیز مقام نائب قهرمانی لیگ دسته دوم کشور را کسب کرد و به رقابت‌های لیگ دسته یک کشور راه یافت که از امروز این تیم نیز رقابت خود را در این لیگ آغاز می‌کند.

رئیس هیات هندیال گیلان اضافه کرد: هدف ما این است که تیم هندبال مقاومت گیلان سهمیه خود را در لیگ دسته یک حفظ کند و یکی ۲ سال در این لیگ حضور داشته باشد تا با جذب حامی مالی مناسب، بتوانیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر برنامه‌ریزی کنیم؛ اما هم اینک هدفگذاری ما حفط این تیم در لیگ دسته یک کشور است.

فروزش خاطرنشان کرد: خوشبختانه استان گیلان در همه رده‌های سنی در هر ۲ بخش بانوان و آقایان در رقابت‌های هندبال لیگ‌های مختلف نماینده دارد و حتی در لیگ‌های ساحلی نیز نمایندگانی از گیلان حضور دارند.

وی در ادامه به رقابت‌های هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور نیز اشاره و بیان کرد: رقابت‌های هندبال باشگاه‌های کشور در فصل جاری با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: تیم هندبال مقاومت گیلان در گروه دوم این مسابقات که به میزبانی یزد برگزار می‌شود حضور یافته و با تیم‌های سنگ آهن بافق یزد، شهرک برف‌فروش شیراز، آلومینیوم رسالت مهدی اراک، ستارگان قوچان و تیم کرمانشاه هم گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha