۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85304385
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پل های عابر پیاده کرج متناسب با وضعیت تردد شهری نیست

کرج - ایرنا- نایب رییس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به تصادفات منجر به مرگ و مصدومیت عابران پیاده طی سال های گذشته تاکنون در کرج اعلام کرد: پل های عابر پیاده این کلانشهر متناسب با وضعیت تردد جمعیتی و شهری نیست .

به گزارش ایرنا، "علیرضا رحیمی " روز دوشنبه در نشست تخصصی و بررسی تفریق بودجه سال ۱۴۰۱ سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری کرج افزود: باید نسبت به مناسب سازی پل های عابر پیاده کرج در اسرع وقت اقدام کرد.

وی با اشاره به تردد عابران از عرض معابر پر خطر شهر کرج گفت : پل های عابر پیاده برقی شهر کرج مربوط به دهه ۸۰ بوده که هر یک از آنها دارای یک عمر مفید هستند .

رحیمی ادامه داد: متاسفانه شهروندان شهر کرج از خدمات رسانی در زمینه پل های عابر پیاده رضایت ندارند و شکایات متعددی ارسال می شود که در بعضی مواقع جان شهروندان به خطر افتاده است.

وی تاکید کرد: با توجه به حساسیت موضوع، ضروری است تا شهرداری نسبت به کسب رضایت شهروندان و ارتقای سطح ایمنی آنان در پل‌های هوایی اقدام کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: این نهاد در سال جاری مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای طراحی و احداث پل های عابر پیاده به صورت رمپی و آسانسوری و امثال آن اختصاص داده است.

به گفته رحیمی، این اقدام در مرحله برگزاری مناقصه است که به زودی انجام خواهد شد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha