۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 877
کد خبر: 85304530
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۴ کانون فرهنگی، هنری خواهران در استان اردبیل ایجاد شد

اردبیل - ایرنا - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل از ایجاد ۳۴ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در این استان خبر داد و گفت: مدیران این کانون‌ها پس از شرکت در دوره‌های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون پایانی مجوز فعالیت کانون تخصصی را دریافت می‌کنند.

مصطفی آمون روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: با هدف ارتقای نقش‌پذیری اجتماعی زن در گام دوم انقلاب دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی ، هنری تخصصی خواهران در اردبیل در سه ساحت خودسازی ، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل اضافه کرد: برای بهره‌مندی از ظرفیت بی‌بدیل خواهران در حوزه خانواده و توسعه جامعه اسلامی ، تاسیس کانون‌های فرهنگی ، هنری تخصصی خواهران را در دستور کار قرار داده است.

آمون ادامه داد: تبیین نقش و جایگاه زن در تحقق تمدن نوین اسلامی، الگوسازی، انتقال تجربیات و توانمندسازی مدیران کانون‌های تخصصی خواهران و تقویت شبکه‌های بانوان در بستر کانون‌های فرهنگی ، هنری مساجد از اهداف برگزاری این رویداد آموزشی است.

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل، دوره آموزشی مدیران کانون‌های فرهنگی ، هنری تخصصی خواهران در سه گام حضوری و غیر متمرکز ، غیرحضوری و متمرکز و حضوری و متمرکز برگزار می‌شود.

آمون افزود: گام حضوری و غیرمتمرکز این دوره آموزشی به مدت سه ساعت در روز پنجشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با حضور اساتید استانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: گام دوم و سوم توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به‌صورت متمرکز و کشوری برگزار خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل گفت: آشنایی با کانون‌های فرهنگی ، هنری مساجد، آشنایی با کانون‌های تخصصی خواهران و مهارت‌های مدیریت و کار تشکیلاتی در مسجد از جمله سرفصل‌هایی است که در این دوره آموزشی ارائه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha