۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹
کد خبر: 85304563
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مسابقات سوارکاری در شمالی ترین نقطه فارس  + فیلم
آرشیوی

آباده- ایرنا-  رئیس هیات سوارکاری آباده با اشاره به اینکه سواری کاری در چند سال گذشته مورد توجه قرار گرفته است،‌ گفت:‌ این شهرستان یکی از قطب های این رشته در استان فارس است و علاقمندان زیادی دارد.

حشمت آزادی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری رقابت های سواری کاری در رشته کورس در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، بیان کرد:‌ این رشته نه تنها به عنوان یک رقابت سالم بلکه به منظور گذراندن اوقات فراغت مورد توجه قرار گرفته است و همه ساله شمار زیادی به اسب سواری روی می آورند.

وی تاکید کرد:‌ با توجه به وجود استعداد های زیاد در این رشته می کوشیم در شهرها و بخش های مختلف شهرستان آباده، اسب سواری را توسعه و گسترش دهیم.

آزادی ادامه داد :‌ مسابقه ای که در رشته کورس و با اسب هایی از نِژاد محلی و عرب در مسافت ۸۰۰ و یک هزار متر برگزار شد ،رسول نعمت الهی در سه گروه و با اسب های الماس، حنا و یاشار به عنوان چابکسوار برتر معرفی شدند.

برگزاری مسابقات سوارکاری در شمالی ترین نقطه فارس  + فیلم
مسابقات کورس پائیزه در آباده

وی اضافه کرد:‌ همچنین ابوالفضل نعمت اللهی با اسب جیران،‌ امیر باقری با اسب بی قرار و آرش فروتن هم با اسب یاقوت عنوان دوم به خود اخصاص دادند و آرش فروتن با اسب طلا، حسین رعیتی با اسب نازنین و حسین حیدری هم با اسب طوفان بر سکوی سوم ایستادند.

به گزارش ایرنا، چابک سوارانی از شهرهای آباده. بهمن وصغاد در این کورس پائیزه به رقابت پرداختند.

شهرستان آباده در ۲۷۳ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha