وظیفه علاقه‌مندان به کشور حرکت در مسیر تحقق مشارکت حداکثری انتخابات است

شهرری - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز وظیفه همه دلسوزان و علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی و کشور ایران حرکت در امتداد مسیری است که به تحقق مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم در انتخابات کمک کند.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی روز دوشنبه در نشست مشترک هیات های اجرایی و نظارت انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان ری اظهار داشت: مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی علاوه بر نشان دادن اقتدار و صلابت کشور در چشم دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب، موجب دلگرمی دوستان و ایجاد پشتوانه قوی مردمی جهت تشکیل مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خواهد شد.

وی برقراری امنیت و سلامت در برگزاری فرآیند انتخابات را از مهمترین نکات برشمرد و افزود: مقام معظم رهبری در تبیین چهار راهبرد اصلی انتخابات به ۲ مقوله امنیت و سلامت در طول فرآیند برگزاری انتخابات اشاره و تأکید فرموده اند که این امر نشان دهنده اهمیت بالای ایجاد فضایی امن و سالم در صیانت از آرای مردمی و حقوق نامزدهای انتخاباتی است.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: هم اکنون هماهنگی و همدلی خوبی میان مدیران و مسئولان شهرستان برقرار است که این فضای مثبت به پیشبرد امور شهرستان و رسیدگی به نیازها و مطالبات مردم کمک شایانی می کند.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: در همین راستا از حاضران در هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات درخواست می کنم با حفظ و گسترش این فضای مثبت به برگزاری انتخاباتی در شأن و تراز جایگاه بزرگ ری و مردم انقلابی ساکن در این شهرستان، کمک کنند.

همزمان با نزدیکی برگزاری انتخابات و باهدف ایجاد هماهنگی بیشتر و اتخاذ تمهیدات مناسب میان مسئولین و نمایندگان دستگاه های متولی امر برگزاری انتخابات، دومین نشست مشترک هیأت های اجرایی و نظارت انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان ری به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل سالن جلسات شهدای مدافع حرم ساختمان فرمانداری برگزار شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha