۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85304605
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

وزنه بردار گیلانی نایب قهرمان جهان در زادگاهش تجلیل شد

رشت - ایرنا - آریا پایدار وزنه‌بردار گیلانی که مقام نایب قهرمانی مسابقات جوانان جهان را کسب کرد، عصر دوشنبه در زادگاهش در شهرستان لنگرود واقع در شرق گیلان مورد استقبال و تجلیل قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، در مراسم استقبال از نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان، تعدادی از مسئولان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش گیلان و همچنین برخی از پیشکسوتان رشته وزنه‌برداری این استان حضور داشتند.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان در خصوص موفقیت ورزشکار این استان در رقابت‌های جوانان جهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه آریا پایدار در مسابقات قهرمانی جوانان جهان خوش درخشید و در نهایت نیز مدال ارزشمند نقره را برای کشور و استان گیلان به ارمغان آورد.

مسعود محرابی افزود: این وزنه‌بردار شایسته گیلانی در جریان این مسابقات که در کشور مکزیک برگزار شد، در دسته ۱۰۹ کیلوگرم با حریفانش به رقابت پرداخت که در نهایت سه مدال نقره را تصاحب کرد.

وی ادامه داد: آریا پایدار در جریان این رقابت‌ها با ثبت رکورد ۱۶۸ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب، ۲۰۵ کیلوگرم در حرکت دوضرب و با مجموع ۳۷۳ کیلوگرم در جایگاه دوم جهان ایستاد و موفق به کسب سه مدال نقره شد.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان اضافه کرد: در دسته ۱۰۹ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان، روبونووسکی وزنه‌بردار اوکراینی با مجموع ۳۷۴ کیلوگرم عنوان قهرمانی را کسب کرد و فقط در مجموع یک کیلوگرم رکوردش از وزنه‌بردار شایسته گیلانی بیشتر بود.

محرابی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر هیات وزنه‌برداری گیلان سرمایه‌گذاری مناسبی را در رده‌های سنی پایه انجام داده و خوشبختانه وزنه‌برداران شایسته این استان در رده‌های سنی مختلف در مسابقات داخلی و برون‌مرزی درخشش خوبی دارند.

رقابت های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان در مکزیک برگزار شد که در نهایت تیم ملی ایران با کسب پنج مدال طلا، ۹ مدال نقره و یک مدال برنز و با مجموع ۶۶۸ امتیاز مقام قهرمانی جهان را تصاحب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha