نقش خیرین در تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت جهرم انکارناپذیر است

شیراز- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی، نقش خیرین در تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت جهرم را انکارناپذیر دانست و گفت: امروز زیرساخت های حوزه سلامت و سرانه تخت های بیمارستانی در جهرم در جایگاه مناسبی قرار دارد.

به گزارش ایرنا، محمد رضا رضایی کوچی، دوشنبه در آیین آغاز عملیات ساخت همراه سرای بیمار، زنده‌یاد عبدالمهدی انصاری در بیمارستان سید الشهدا (ع) جهرم افزود: جای خرسندی است که خیرین در تمام نقاط کشور با نیت نیک و خیرخواهانه اقدامات موثری در بخش‌های مختلف در جهت خدمت به مردم انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: شهرستان جهرم از جمله شهرستان هایی است که حضور خیرین در آن بسیار مشهود و محسوس است و این عزیزان در تمام حوزه‌های مربوط به سلامت، فرهنگ و حتی ورزش ورود پیدا کرده‌اند.

نقش خیرین در تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت جهرم انکارناپذیر است

نماینده مردم شهرستان های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه سلامت مهمترین مولفه نیروی انسانی و به تبع آن حفظ و نگه داشت متخصصین است و باید شرایط مطلوب را برای ادامه فعالیت آنها فراهم کنیم.

رضایی کوچی، بر لزوم توجه ویژه به شرایط و حقوق و مزایای کادر پزشکی تاکید کرد و ادامه داد: کمبودها و ضعف ها در سیستم دولتی موجب می‌شود نیروی مجرب و متخصص از بخش دولتی خارج شده و به بخش خصوصی ورود پیدا کند.

او اظهار کرد: این مساله از دغدغه های مهمی است که قرار است در کمیسیون تلفیق مجلسی مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.

نقش خیرین در تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت جهرم انکارناپذیر است

ساخت همراه سرای بیمار بیمارستان جهرم ضروری بود
رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم هم، ساخت همراه سرای بیمار در بیمارستان سید الشهدا جهرم را ضروری دانست و گفت: بر همین اساس امروز به کمک خانواده خیر نیک اندیش مرحوم عبدالمهدی انصاری شاهد آغاز عملیات احداث این مکان در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال هستیم.

دکتر محمد رحمانیان، با اشاره به همراهی موسسه موج مهربانی در تحقق این اقدام نیکو افزود: خیرین یکی از ستون های اصلی مجموعه دانشگاه هستند و تاکنون همراهی بسیاری در ساخت پروژه‌های بهداشتی و درمانی دانشگاه و همچنین تجهیزات پزشکی داشته‌اند.

وی ادامه داد: به منظور حفظ نیروهای متخصص و فوق تخصص در مجموعه دانشگاه، نیازمند تجهیزات پزشکی تخصصی و فوق تخصصی هستیم که کمک خیرین می تواند نقش بسزایی در این زمینه داشته باشد.

نقش خیرین در تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت جهرم انکارناپذیر است

همکاری یک هزار و ۱۰۰ خیر حقیقی و حقوقی با موسسه موج مهربانی
مدیر موسسه موج مهربانی نیز گفت: شفافیت و عملکرد این موسسه موجب شده که یک هزار و ۱۰۰ خیر حقیقی و حقوقی با آن همکاری داشته باشند.

مهرداد الطافی افزود: هم اینک روزانه به طور متوسط ۵۰۰ خیر ناشناس به این موسسه کمک می کنند که این کمک ها درآمد ماهانه این موسسه را به ۶۰ میلیارد ریال می رساند.

وی ادامه داد: این حجم از اعتماد خیرین و مردم موجب شده گستره کار موسسه موج مهربانی در کشور وسعت یابد و این موسسه به عنوان تنها سمن مردم نهاد در خاورمیانه معرفی شود.

جهرم در فاصله ۱۹۰ کیلومتری جنوب شیراز در استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha