۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85304891
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی‌های جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ بسیجی است

اهواز - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا با اشاره به اینکه شکست صهیونیست‌ها از محور مقاومت جبران‌ناپذیر و غیرقابل ترمیم است، گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر اسرائیل برگرفته از فرهنگ بسیجی است.

به گزارش ایرنا سردار احمد خادم سیدالشهدا روز دوشنبه در جشنواره مالک اشتر سطح چهار نیروهای مسلح که در قرارگاه منطقه ای کربلا برگزار شد، اظهار کرد: فلسطین زمانی با سنگ به جنگ با نظامیان ارتش مجهز رژیم جعلی صهیونیستی می‌رفت اما اکنون با به کارگیری تک‌تیراندازها و انواع موشک و خمپاره چنان رعب و وحشتی در دل این شیاطین عالم انداخته اند که هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: نیروهای مقاوم حماس در فلسطین با برتری اطلاعاتی و رعایت اصل غافلگیری توانستند با گذر از دیوارهای بلند بتنی و عبور از هفت لایه امنیتی شکست غیرقابل جبرانی برای رژیم صهیونیستی رقم بزنند.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان دستاوردهای عملیات بزرگ طوفان الاقصی برای جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان خاطرنشان کرد: آنقدر تلخی این شکست برای اسرائیل و آمریکا سنگین بود که کشتار بیش از ۱۴هزار زن و کودک و مردم بی‌دفاع فلسطینی نتوانست آتش خشم آنها را خاموش کند.

پیروزی‌های جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ بسیجی است

فرمانده قرارگاه کربلا در بخش دیگری از سخنانش با برشماری مولفه‌های اشراف فرماندهی گفت: اگر بخواهیم به همه اهداف جشنواره مالک اشتر دست یابیم باید نو شوندگی را نصب‌العین قرار داده و اثربخشی کارها را روزانه مشاهده کنیم.

وی افزود : فرماندهان باید با استفاده از روش‌های فناورانه و هوشمند به صورت مداوم و شبانه‌روزی نقاط ضعف را برطرف کرده و نقاط قوت یگان تحت امر خود را تقویت کنند.

همچنین حجت الاسلام سیداسماعیل طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه سلام الله علیها و تبریک پیروزی جبهه مقاومت در شهر مظلوم غزه ، آحاد پاسداران را به تدبر در قرآن کریم و روایات اهل بیت علیهم السلام سفارش کرد.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که نخستین شهیده راه ولایت است، فرمودند « در این دنیا خواندن قرآن، نگاه به سیمای رسول خدا صلوات الله علیه و آله و انفاق در راه خدا را دوست دارم».

حجت الاسلام طباطبایی گفت: تلاوت قرآن بدون تعمق و اندیشه کردن در آیات کلام خدا سودی ندارد همچنان که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: «هر کس قرآن بخواند و به آن عمل نکند خداوند او را در روز قیامت نابینا محشور می‌کند».

وی خطاب به فرماندهان و مسئولان رده‌های تابعه نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: باید جلب رضایت الهی را سرلوحه تمامی کارهای خود قرار دهیم و یکی از مصادیق بی نظیر جلب رضایت خداوند، خدمت به خلق الله است.

در پایان این همایش ، فرماندهان و مدیران منتخب و کارشناسان برتر اشراف سیزدهمین جشنواره مالک اشتر در سال ۱۴۰۲ مورد تجلیل قرار گرفتند.

پیروزی‌های جبهه مقاومت برگرفته از فرهنگ بسیجی است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha