شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال اتحاد احزاب در شهرستان‌هاست

اصفهان - ایرنا - رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال اتحاد احزاب و جذب نیروهای جوان تراز انقلابی در شهرستان‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اکبر خلیلیان شامگاه دوشنبه در نشست خبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت نقش شورای ائتلاف در بین نیروهای انقلابی اظهار کرد: در کشور ما احزاب چه از طیف اصولگرایی و چه اصلاح‌طلب به تنهایی نمی‌توانند حکومت و دولت مستقل تشکیل دهند و به همین سبب باید ائتلاف و اتحاد داشته باشند.

وی افزود: یکی از ضروریات تشکیل این تشکل‌ها حمایت از نسل جوان است زیرا در حال حاضر حکمرانی جوانان در فضای مجازی است به همین سبب باید برای این نسل جوان آینده ساز در کشور ایجاد اشتیاق کرد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: مجلس ما باید در تراز انقلاب اسلامی باشد تا بتواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: شهر اصفهان در همین راستا در کنار مجمع نیروهای انقلاب و بر حسب ضرورت یک تشکل سیاسی در شهرستانها اقدام به تشکیل این ائتلاف کرده است و قرار است از نیروهای پاک دست و مومن و دارای روحیه تشکل گرا در شهرستانها حمایت کند.

خلیلیان بیان داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور از ۱۳ نماینده از احزاب تشکیل شده است که در استان اصفهان ۹ تشکل شامل؛ احزاب پیشرفت و عدالت، جبهه مردمی انقلاب اسلامی، جمعیت رهپویان، پیروان خط امام (ره) و کانون دانشگاهیان، حزب توسعه و عدالت، حزب جانبازان انقلاب اسلامی و سایر احزاب عضو این تشکل سیاسی هستند.

وی با اشاره به اینکه این شورای ائتلاف در ۲۸ شهرستان اصفهان فعال است، گفت: پنج شورای شهرستان در شهر اصفهان و مابقی ۲۳ شهرستان با تشکیل یک هیات مرکزی به این حلقه متصل می‌شوند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه از حضور بانوان در این تشکل خبر داد و گفت: اصفهان هم همانند سایر شهرهای کشور دارای معاونت بانوان است.

وی تاکید کرد: فرایند ریل گذاری در این شورا بر مبنای منویات مقام معظم رهبری و گسترش شورای ائتلاف در شهرستانها و راهبرد افزایش میزان مشارکت در انتخابات است که در این راستا تاکنون جلساتی در سه شهرستان شهرضا فلاورجان و خمینی‌شهر برگزار شده است.

خلیلیان با اشاره به ترویج گفتمان انقلاب اسلامی گفت: این ائتلاف دارای هفت کمیته در محورهای آموزش،جوانان، دانشجویان، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، روستایی و عشایری و معاونت‌ ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، احزاب و تشکل‌ها، رسانه و فضای مجازی، سازمان و شبکه‌سازی و خواهران است.

به گزارش ایرنا، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یک تشکل کشوری است که شعار آن «عقلانیت، معنویت و عدالت» است که ریاست این شورای کشوری را غلام حسین حداد عادل بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha