۷ آذر ۱۴۰۲، ۷:۱۳
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85305071
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

موسسه مطالعاتی صهیونیستی: حماس در جنگ شناختی دیگر بر اسرائیل پیروز شد

تهران- ایرنا- مؤسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی در گزارشی پیرامون جنگ میان حماس و این رژیم اعلام کرد که در نهایت حماس در یک جنگ شناختی دیگر در برابر صهیونیست‌ها پیروز شد.

به گزارش بامداد سه‌شنبه ایرنا از المیادین، مؤسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی تاکید کرد که در نهایت حماس در یک جنگ شناختی دیگر در برابر رژیم صهیونیستی پیروز و موفق شد تا همه (رژیم) اسرائیل را فریب بدهد.

این مؤسسه صهیونیستی افزوده است: حماس بار دیگر موفق شد اسرائیل را به سخره بگیرد، اعصاب آن را خسته کند و دستاوردهایی در زمینه شناختی به دست آورد، یعنی بر افکار عمومی تأثیر بگذارد.

مؤسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی اضافه کرد: این پیام مهمی به ملت فلسطین و حامیانش در رابطه با پایداری آن و پایبندی به ادامه نبرد است.

بر اساس این گزارش، از سوی دیگر رژیم صهیونیستی همچنان در حال نشان دادن نقاط ضعف خود در جنگ شناختی علیه حماس است و هماهنگی و امضای توافق آتش‌بس موقت را هم به این جنبش سپرده است.

این مؤسسه به فضای شادی و سروری که در پی آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی به وجود آمده، اشاره کرد و گفت که مردم چهره‌های شاخص جنبش حماس را با صدای بلند فریاد زدند.

مؤسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه آزادی اسرا به عنوان یک پیروزی و دستاورد جدید برای حماس تلقی می‌شود، تاکید کرد: این روند به تعمیق تسلط این جنبش در کرانه باختری و حمایت مردمی از آن در مقابل تشکیلات خودگردان فلسطین و تضعیف آن منجر می‌شود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha