تسریع در ساخت بیمارستان جایگزین کودکان طالقانی ضروری است
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- استاندار گلستان در دیدار با بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اجرای مصوبات سفر اول رییس جمهور در حوزه بهداشت و درمان گفت: تسریع در ساخت بیمارستان جایگزین کودکان طالقانی ضروری است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه در این دیدار بیان کرد: تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه مهم درمانی نیازمند تزریق به ‌موقع و کامل اعتبارات است.

وی بیان کرد: بیمارستان ۹۱ تختخوابی گالیکش که ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با تزریق منابع لازم می‌تواند در هفته دولت سال آینده مورد بهره برداری قرار گیرد.

تسریع در ساخت بیمارستان جایگزین کودکان طالقانی ضروری است

استاندار گلستان افزود: با توجه به مصوبه ۱۰ هزار میلیارد ریالی برای بیمارستان جایگزین پنج آذر و آمادگی یکی از بانک‌های استان برای ارائه سه هزار میلیارد ریال اعتبار و تامین پنج هزار میلیارد ریال از طریق مولدسازی، ساخت این مرکز درمانی تسریع خواهد شد.

زنگانه ادامه داد: با توجه به سیاست وزارت بهداشت برای تجهیز کامل بیمارستان‌های مراکز استان به عنوان بیمارستان‌های اصلی برای ارائه خدمات بهتر و کامل تر، گسترش اورژانس بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان نیز مورد نظر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha