تمامی سالن‌های ورزشی اختصاصی به همان هیات‌ها در گیلان واگذار شده است

رشت - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی اداره ورزش و جوانان گیلان گفت: تمامی سالن‌های اختصاصی هیات‌های ورزشی به همان هیات‌ها در استان واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، منصور غفاری روز سه‌شنبه در مجمع انتخابات ریاست هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای گیلان در رشت اظهار کرد: با این روش می‌توان از لحاظ درآمدزایی به هیات‌ها کمک کرد تا بتوانند از سالن ورزشی اختصاصی خود بهره ببرند.

وی افزود: همچنین یک سالن ورزشی نیز در اختیار هیات ورزش‌های بیماران خاص قرار خواهد گرفت تا ورزشکاران این هیات نیز مکان اختصاصی برای فعالیت ورزشی داشته باشند.

وی با بیان اینکه هر ورزشکار این هیات می‌تواند با هماهنگی، از نزدیکترین مکان ورزشی استفاده کند ادامه داد: به هر حال رویکرد اداره ورزش و جوانان گیلان کمک به هیات‌های ورزشی است تا مقوله ورزش بیش از پیش در اقصی نقاط گیلان گسترش یابد و به همین دلیل نیز سالن‌های اختصاصی در اختیارشان قرار گرفته است.

انتخابات ریاست هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای گیلان با حضور سیدمحسن موسوی دبیر این فدراسیون در رشت برگزار شد که در نهایت شهرام غنی زاده تنها کاندیدای احراز این پست، هر ۱۲ آرای ماخوذه را کسب و به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

همچنین نازنین جلالی به عنوان نایب رئیس, فاطمه فدوی به عنوان خزانه دار، اسماعیل ایزدی، عظیم مرتضوی و افسانه افروزان به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات ورزش‌های بیماران خاص گیلان انتخاب شدند و رقیه سودطلب نیزبه عنوان بازرس اداره ورزش و جوانان گیلان در این هیات انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha