زندانیان آذربایجان‌غربی آموزش کمک‌های اولیه می‌بینند

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: زندانیان استان با همکاری دادگستری، آموزش کمک های اولیه دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید محبوبی روز سه‌شنبه در جلسه مشترک با رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: برنامه‌ریزی و پشتیبانی از برگزاری کارگاه‌های علمی، آموزشی، امداد، کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات، مفاهیم بشردوستانه و داوطلبانه برای تربیت مربی و خانواده‌های آنان از موارد مهم همکاری‌های ۲ جانبه است.

وی اضافه کرد: بهره‌مندی از ظرفیت موجود هلال احمر و دادگستری در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد افزایش نشاط و سرمایه اجتماعی در راستای مسیر توسعه پایدار می‌تواند بسیار موثر باشد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز با تاکید بر لزوم همکاری ۲ طرفه در کمک به مردم و برگزاری دوره‌های لازم افزود: راه‌اندازی کانون‌های بشردوستانه در مراکز اصلاح و تربیت زندان‌های استان با هدف سازماندهی و تمرکز فعالیت‌های آموزشی، بشردوستانه و امدادی در بین نوجوانان و جوانان بزهکار(کانون‌های جوانان و خانه‌های هلال) نشان از توسعه همکاری‌ها با هلال احمر است.

ناصر عتباتی اظهار کرد: به منظور تسهیل و تشویق کارکنان و مددجویان برای مشارکت در پروژه‌های مشترک عام‌المنفعه برنامه‌ریزی خواهد شد.

زندانیان آذربایجان‌غربی دوره های کمک‌های اولیه دریافت می‌کنند

وی با بیان اینکه همکاری حرفه‌ای، تخصصی و مشاوره‌ای در زمینه‌های مورد نیاز حقوقی و قضایی با جمعیت هلال احمر بر اساس تفاهم‌نامه محقق خواهد شد، افزود: برای فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه هلال احمر استان آمادگی کامل داریم تا بتوانیم بخشی از مشکلات هم استانی ها را رفع کنیم.

به گزارش ایرنا در پایان جلسه تفاهم‌نامه همکاری میان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی و دادگستری کل استان در جهت پیشبرد اهداف مشترک تدوین و امضا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha