۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85305686
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هوای کردستان ۶ درجه سردتر می شود

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۰
کد خبر: 85305686
هوای کردستان ۶ درجه سردتر می شود

سنندج- ایرنا- پیش‌بین اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با خروج سامانه بارشی از آسمان استان، دمای هوا در مناطق مختلف استان در ۲۴ ساعت آینده کاهش یافته و به طور میانگین ۶ درجه سردتر می شود.

روناک حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان می دهد از امروز ضمن خروج سامانه بارشی از استان و کاهش ابر، از بعدازظهر تا آخر هفته جاری جوی آرام و نسبتا پایدار پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: از لحاظ دمایی طی ۲۴ ساعت آینده شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود و برای صبح روز چهارشنبه انتظار یخبندان شبانه و صبحگاهی دراغلب مناطق استان را داریم.

پیش‌بین اداره کل هواشناسی کردستان یادآور شد: همچنین برای صبح فردا چهارشنبه در برخی نقاط پدیده مه و کاهش دید پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی کردستان دارای ۲۲ ایستگاه هواشناسی شامل ۹ ایستگاه سینوپتیک (هر ساعت یک بار تغییرات هواشناسی در آن اندازه گیری و ثبت می‌شود) و ۱۳ ایستگاه اقلیم‌شناسی، ۷۹ ایستگاه باران‌سنجی و سه ایستگاه جاده‌ای است و این ایستگاه‌ها در طول شبانه روز پارامترهای هواشناسی را اندازه‌گیری، ثبت و مخابره می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha