۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85305779
T T
۱۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرود هواپیمای قطر در تل‌آویو

۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷
کد خبر: 85305779
فرود هواپیمای قطر در تل‌آویو

تهران-ایرنا- منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (سه شنبه) از فرود یک هواپیمای قطری دیگر در تل‌آویو برای بحث درباره آتش بس در غزه خبر دادند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا، خبرگزاری «سما» به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بار دیگر، یک هواپیمای اداری قطر در فرودگاه بن گوریون فرود آمد.

طبق این گزارش، این هواپیما مستقیماً از مبدأ دوحه در تل‌آویو به زمین نشسته است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند که هواپیما حامل هشت سرنشین بوده و احتمال داده می‌شود که آنها برای مذاکره درباره آتش‌بس به تل آویو آمده باشند.

این درحالی است که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» چهارم آذر نوشته بود که یک فروند هواپیمای خصوصی قطر پس از عبور از قبرس در فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو به زمین نشست.

مذاکرات اخیر که با میانجیگیری دوحه انجام شد به یک آتش بس موقت چهار روزه از جمله آزادی متقابل اسیران بین رژیم اشغالگران صهیونیستی و مقاومت فلسطین در غزه منجر شد. این آتش بس از جمعه گذشته آغاز شد و دوشنبه شب به پایان رسید، اما با تلاش‌های میانجیگران قطری، مصری و آمریکایی برای ۲ روز دیگر تمدید شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha