۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85305789
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

طرح " پیشگامان" برای جلوگیری از سرقت در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی گیلان گفت: طرح پیشگامان با موضوع پیشگیری از سرقت‌ و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در استان آغاز شده است.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی با اشاره به آغاز اجرای این طرح در گیلان خاطرنشان کرد: حدود هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در قالب ۲۶۳ گشت خودرویی و موتوری در اجرای این طرح به منظور پیشگیری و مقابله با جرائم ‏به ویژه سرقت و همچنین پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان همکاری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تعیین جغرافیای دقیق جرائم نشان می‌دهد که در کانون‌های جرم، ‏مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار مستمر ‏مترصد ارتکاب جرم هستند، بیان کرد: اجرای این گونه طرح‌ها در راستای هشدار و آگاهی بخشی به مردم ضروری است و با اجرای ‏اقدامات موثر و همچنین اجرای طرح‌های پیشگیری با استفاده از ظرفیت معتمدین محلی، بسیج و گشت رضویون با نگاه محله محور می توان فرصت های ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و از ‏رفتارهای مجرمانه آنان ‏جلوگیری به عمل آورد.

این مقام ارشد انتظامی گیلان ضمن تقدیر از همکاری خوب و سازنده مردم با پلیس در برخورد با جرائم بر تقویت و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه تاکید کرد و از شهروندان خواست در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع داده و همکاری لازم را برای شناسایی و دستگیری سارقان با ‏خدمتگزاران خود در مجموعه فرماندهی انتظامی استان داشته باشند‎.‎

پلمب دندانپزشکی غیرمجاز در رشت

همچنین بنا به گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس گیلان، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان از پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت یک واحد پزشکی غیرمجاز در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ علی حیدرخواه اظهار کرد: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی، پس از اطمینان از فعالیت غیرمجاز موسسه دندانپزشکی در منطقه گلسار، این واحد متخلف را شناسایی کردند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان کرد: این موسسه دندانپزشکی که با تصدی‌گری و مدیریت خانمی ۳۲ ساله اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی به صورت غیرمجاز به مردم می‌کرد، پلمب و از ادامه کار آن جلوگیری شد.

این مقام انتظامی افزود: متخلفان که با ارائه مجوز پزشکی افراد غیر، اقدامات پزشکی انجام می‌دادند پس از جلوگیری از فعالیت به مرجع قضائی صالحه معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha