ملی‌پوش دوومیدانی: مسمویت غذایی مدال هانگژو را از من گرفت/ به ما حقوقی ندادند

تهران- ایرنا- پرتابگر وزنه ایران گفت: در هانگژو مسمومیت غذایی داشتم و نتوانستم آن رکوردی که می‌خواستم را بزنم و درگیر بیماری بودم.

مهدی صابری در گفت‌وگو با ایرنا درباره عمکلرد خود در بازی‌های آسیایی، اظهار داشت: در هانگژو متاسفانه مسمومیت غذایی داشتم و نتوانستم آن رکوردی که می‌خواستم را بزنم و درگیر بیماری بودم. ادویه‌های چینی به مزاج ما نساخت و به غذاهای مختلف حساسیت پیدا کردم و سیستم گوارشم به هم ریخت. در بازی‌های آسیایی هم با پرتاب ۱۹ متر و ۴۱ سانتی‌متر به عنوان پنجمی رسیدم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی آسیا که پیش از بازی‌های آسیایی بود ۳ سانتی متر زیر رکوردم زدم و دوم شدم و در هانگژو ۶۰ سانتی متر زیر رکوردم زدم. تصور می‌کردم ۲۰ متر پرتاب کنم زیرا در مسابقات جایزه بزرگ ۲۰ متر و ۵۰ سانت زده بودم اما به خاطر مسمومیت تمرکزم را از دست دادم و از عملکردم راضی نبودم زیرا مدالی نگرفتم.

پرتابگر وزنه عنوان کرد: پس از بازی‌ها دو هفته ریکاوری داشتیم اما خبری از هماهنگی برای اردو نبود. از الان باید خودمان را برای مسابقات داخل سالن آسیا که از ۱۸ تا ۲۰ بهمن در تهران برگزار می‌شود و مسابقات قهرمانی آسیا تایلند در اسفند ماه آماده کنیم. پیش از این رقابت‌ها هم مسابقات جایزه بزرگ و باشگاهی نیز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمریناتم را زیر نظر حمید ابراهیم نژاد انجام می‌دهم و مبلغی به عنوان دستمزد به او پرداخت می‌کنم. فدراسیون هم به مربیان سه ماه حقوق پرداخت کرد اما سه ماه است که حقوقی به آنها نداده است. در کل به ما هم حقوقی نمی‌دادند. از زمانی که افشین داوری به عنوان سرپرست به فدراسیون آمد، نسبت به دوره قبل وضعیت بهتری داشتیم. در دوره ریاست گذشته نگاه حمایتی چندانی به ورزش قهرمانی نمی‌شد. مخصوصا که ریاست آن دوره برخورد بدی با مربی من داشت و همین موضوع من را تحت تاثیر قرار داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha