سوداگران مرگ با ۱۳۷ کیلوگرم تریاک در رامهرمز به دام پلیس افتادند

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۱۳۷ کیلوگرم تریاک با اشراف اطلاعاتی پلیس در شهرستان رامهرمز خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامهرمز و ماموران پاسگاه انتظامی "مربچه" با کار فنی و اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله مواد مخدر به این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی مرجع قضائی و کنترل محورهای مواصلاتی رامهرمز _ اهواز یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۳۷ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه راننده خودرو متواری شده و دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، اظهار داشت: پلیس با عزمی راسخ با هرگونه فعالیت قاچاقچیان که امنیت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهدید قرار می دهد برخورد خواهد کرد و تحقق این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش این گونه موارد از طریق تلفن ۱۱۰ است.

به گزارش ایرنا، ماه گذشته ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در امیدیه و ۶ کیلوگرم شیشه در اهواز کشف و ضبط شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha