زمینه احیا و نوسازی مجموعه ورزشی حجاب سنندج فراهم شد

سنندج- ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: زمینه احیا مجموعه ورزشی حجاب سنندج از طریق مشارکت دولت با بخش خصوصی فراهم شده است و تا ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی امروز سه شنبه در بازدید از مجموعه ورزشی حجاب سنندج با تاکید بر لزوم ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی در عرصه ورزش استان اظهار کرد : رویکرد دولت سیزدهم تعامل، همکاری و حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در تمامی عرصه ها است که در همین راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز آماده بهره گیری حداکثری از ظرفیت های قانونی برای حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی است.

محمدی با اشاره به احیاء، بازسازی و نوسازی مجموعه حجاب سنندج گفت : این مجموعه ورزشی از سال ۱۳۶۰ بنا شده است که به دلیل فرسوده بودن ساختمان و تجهیزات ورزشی به مجموعه ای غیر قابل استفاده تبدیل شده بود که سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با پیگیری استاندار و استفاده از ظرفیت های ماده ۲۷ قانون الحاق (۲) و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی زمینه لازم برای احیاء این مجموعه ورزشی را فراهم کرد.

وی افزود : این مجموعه ورزشی با سرمایه گذاری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است که امیدواریم تا آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح و بهره برداری این مجموعه و تقدیم آن به جامعه ورزشی استان باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان از آمادگی این سازمان برای همکاری و تعامل و همچنین کارسازی به منظور حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در راستای ایجاد زیرساخت های لازم در بخش های مختلف خبر داد و گفت : امیدواریم با رویکرد مجموعه مدیریتی استان شاهد ورود سرمایه گذاران و رونق تولید و در نتیجه توسعه همه جانبه استان باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha