بانوی مبارز فلسطینی خطاب به شهدای المیادین: ببینید که مقاومت هفتم اکتبر پیروز شد!
تیم خبری المیادین

تهران – ایرنا – لیلی خالد بانوی مبارز فلسطینی در مراسم یادبود «فرح عمر»، «ربیع معماری» و «حسین عقیل» اعضای تیم خبری المیادین که در حمله رژیم صهیونیستی به آنها به شهادت رسیدند گفت: این مقاومت است که در هفتم اکتبر پیروز شد و همه ما همچنان به راهی که شهدا در آن گام نهاده‌اند وفادار خواهیم بود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از رسانه های لبنان، لیلی خالد تأکید کرد: راه شهدا، راه زندگی و شهادت است و به ما می آموزد که انسان چگونه با آزادگی زندگی کند.

این بانوی مبارز فلسطینی خاطرنشان کرد: روایت و تبلیغات صهیونیست ها با وجود این همه ویرانی و خونریزی که برجای گذاشت از روایت فلسطینی ها شکست خورد.

لیلی خالد تصریح کرد: صهیونیست ها، قاتل و مجرم هستند و حضور آنها در سرزمین ما، طولانی مدت نخواهد بود و هرگاه خون شهیدی بر زمین می ریزد، نشانه های پیروزی ظاهر می شود.

این بانوی فعال و مبارز فلسطینی گفت: ممکن است بتوانند همه گل ها را بچینند، اما به طور قطع بهار بازخواهد گشت.

به گزارش ایرنا ارتش رژیم صهیونیستی در حمله به تیم خبری شبکه المیادین که به شهادت یک زن خبرنگار و یک فیلم‌بردار این شبکه منجر شد، با موجی از محکومیت‌ها روبرو شد.

حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنایت نشان از نقش رسانه در برملا کردن جنایات رژیم صهیونیستی دارد و مقاومت پاسخ آن و سایر جنایت‌ها علیه شهروندان لبنانی را خواهد داد.

شبکه المیادین سه شنبه گذشته اعلام کرد که جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی یک تیم خبری این شبکه را در جنوب لبنان بمباران کردند. در این بمباران، خانم فرح عمر خبرنگار و ربیع المعماری تصویر بردار شهید شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha