طرح "راویان پیشرفت" با هدف تشریح خدمات دولت در مدارس خوزستان اجرا می‌شود

اهواز- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان از برنامه ریزی های انجام شده برای اجرای طرح "راویان پیشرفت" در مدارس استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح، خدمات دولت سیزدهم تشریع و اطلاع رسانی می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان امیر طرفیانی سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان، با یادآوری نقش مهم و تلاش‌های بی وقفه روابط عمومی‌ها در مقاطع مختلف اظهارکرد: استاندار خوزستان به عنوان نماینده عالی دولت همواره نسبت به اثرگذار بودن روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان تاکید داشته که در این راستا انسجام، هماهنگی، هم افزایی و هم اندیشی میان روابط عمومی به عنوان یک اولویت باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اجرای طرح راویان پیشرفت در مدارس استان را یکی از ایده های کارآمد در راستای تشریح خدمات دولت عنوان کرد و ادامه داد: با اجرایی شدن این طرح، سفیران تعیین شده دستگاه های اجرایی و شرکت های بزرگ صنعتی در مدارس استان حاضر می شوند.

طرح "راویان پیشرفت" با هدف تشریح خدمات دولت در مدارس خوزستان اجرا می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان اضافه کرد: سفیران این طرح، از نزدیک با دانش آموزان گفت‌وگو می کنند و به سوالات آنها پاسخ خواهند داد.

طرفیانی با بیان اینکه در فرآیند اجرایی این طرح، به ابعاد مختلف خدمات دولت پرداخته خواهد شد گفت: از سوی دیگر نیز در بستر طرح راویان پیشرفت، با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، در مسیر خنثی کردن توطئه های دشمن گام های اساسی برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی ویژه مدیران روابط‌عمومی‌های فرمانداری‌ها و کارشناسان رابط خبری ستاد استانداری اظهار کرد: علاوه بر ارتقا مهاری در حوزه رسانه، هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ایجاد ارتباط بین روابط عمومی‌های استان و اجتناب از جزیره‌ای عمل کردن آن‌ها اشت.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان با تاکید بر لزوم تعامل بین روابط عمومی‌های دستگاه‌ها، ادامه داد: بخش مهمی از انعکاس عملکرد دستگاه‌های اجرایی از طریق روابط عمومی‌ها انجام می شود که این اطلاع رسانی باید حرفه ای، اثرگذار، دقیق و هنرمندانه باشد.

پروژه ها از پیوست رسانه ای برخوردار باشند

طرفیانی با بیان اینکه هر پروژه‌ای که توسط دستگاه اجرا و به بهره‌برداری می‌رسد باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد گفت: مردم حق دارند از جزئیات پروژه، اعتبارات و اینکه نفعی که پروژه برای آن‌ها دارد مطلع شوند؛ در عین حال ممکن است برخی مدیران در این خصوص به میزان کافی دغدغه مند نباشند که در آن صورت این آمادگی را داریم که حساسیت و اهمیت این حوزه را به آنها منتقل کنیم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کمتر از ۲ سال به پایان دولت باقی مانده است باید تمام‌ کارهایی که از ابتدای آغاز فعالیت دولت انجام شده چه در حوزه های صنعتی، عمرانی و اقتصادی چه در زمینه های اجتماعی و فرهنگی به شکل هنرمندانه به مردم اطلاع رسانی شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خوزستان افزود: برخی از همکاران ما در روابط عمومی‌ها تولید محتوای خوب و فاخری را انجام می‌دهند اما باید قبول کنیم در توزیع و انتشار آثار، خوب عمل نکردیم و نیاز به تشکیل اتاق فکر در این خصوص داریم.

طرفیانی تاکید کرد: برای اطلاع رسانی خدمات دولت، استفاده از ایده های کاربردی و همچنین مشاوره های کارشناسی و تاثیرگذار موضوعی است که باید در دستور کار روابط عمومی های دستگاه های مختلف قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha