درودگر: هواداران، نساجی را تحریم نکرده‌اند؛ دوست داریم‌ در قائمشهر تمرین و بازی کنیم

تهران- ایرنا- مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: هواداران نساجی تیم محبوب خود را تحریم نکرده‌اند و اگر بازی حساس بود به طور حتم هواداران عزیز ما را تنها نمی‌گذاشتند.

به گزارش سه‌شنبه‌شب ایرنا، صادق درودگر مدیرعامل نساجی مازندران پس از پیروزی ۲ بر صفر این تیم مقابل بمبئی سیتی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ابتدا باید این را بگویم از وقتی تیم ما تحت فشار بود و صحبت‌هایی می‌شد که باید اتفاقاتی در تیم رخ بدهد، من در مورد یکسری معدود هواداران صحبت کردم. احساسم این است که آن صحبت را نباید انجام می‌دادم و از هواداران خوب نساجی قائمشهر عذرخواهی می‌کنم!

وی افزود: در لیگ برتر فقط ۹ بازی انجام داده‌ایم و فرصت وجود دارد. ننو(بازیکن خارجی ما) مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. اگر این دو خارجی امروز بازی نکردند دلایلی دارد که سرمربی تیم بهتر می‌داند و رحمتی از حضور این خارجی‌ها ناراضی نبوده است.هماهنگی میان آنها زمان می‌برد.

مدیرعامل نساجی مازندران خاطرنشان کرد: اولین حضور نساجی در لیگ قهرمانان آسیاست و در این میان، دیدارهای لیگ برتر ایران هم فشرده بود. تیم ما مثل تیم‌های اسمی ۳۲۵ میلیاردی و رسمی ۷۰۰ میلیاردی نیست.

درودگر تصریح کرد: سازمان لیگ و همه ارکان‌های فدراسیون و سازمان بازرسی در حال انجام کار هستند و احتمالا اطلاعی بیرون خواهد آمد. به هر حال شرایط اسمی و رسمی ما متفاوت است. من برای یکسری موضوعات مطمئنم اما باید مستندات ارائه کنم.

وی تاکید کرد: ما دوست داریم در قائمشهر تمرین کنیم، تقاضا کردیم که به ما یک زمین بدهند و امیدوارم این کار انجام شود. در قائمشهر مردم با نساجی زندگی می‌کنند و موفقیت زمانی رقم می‌خورد که تمرینات و مسابقات تیم در قائمشهر برگزار شود.

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیداری تشریفاتی در لیگ قهرمانان آسیا، مومبای‌سیتی هند را شکست داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha