۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85306296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۱۷ فقره سرقت در گناوه

۸ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۸
کد خبر: 85306296
کشف ۱۷ فقره سرقت در گناوه

بوشهر- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از اجرای طرح امنیت محله‌محور در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۱۷ فقره سرقت کشف ۶ سارق و پنج خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ " حسن غضنفری " روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در گناوه اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طرح امنیت محله محوررا به مدت پنج روز و با هدف تامین نظم، امنیت و آرامش و پاسخگویی به درخواست ها و مطالبات عمومی اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای طرح امنیت محله محور و طرح امنیت و آسایش در سطح حوزه استحفاظی و برابر گزارشات منابع خبری مبنی بر اینکه افرادی در منازل خود اقدام به خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی می کنند، پلیس ورود کرد.

فرمانده انتظامی گناوه تصریح کرد: گزارشات به صورت ویژه در دستور کار مامورین این یگان قرار گرفت پس از انجام تحقیقات و اخذ مجوز قضایی منازل مورد نظر مورد پایش در یک اقدام پلیسی هماهنگ و منسجم با رعایت کلیه جوانب و حفظ حقوق شهروندی از منازل مدنظر بازرسی انجام شد.

غضنفری ادامه داد: در این عملیات‌ها که به شکل مجزا ولی در قالب طرح امنیت محله‌محور اجرا شد، ۶۴۰ گرم مواد مخدر از نوع گراس، ۴۴ گرم شیشه، پنج گرم هروئین، ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک، ۱۸۵ گرم حشیش، هفت دستگاه موتورسیکلت با شماره و ارکان مخدوش کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ فقره سرقت از نوع ورود به عنف طلاجات و تلفن همراه و سرقت درون خودرو نیز کشف گردید.

فرمانده انتظامی گناوه بیان کرد: متهمان به همراه اقلام کشف شده به یگان انتظامی دلالت، پرونده ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهمین به مراجع قضایی معرفی و با قرار مناسب قضایی روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha