۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85306310
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بنیاد مسکن ایلام مجری ساخت سه هزار و ۶۰۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی است

ایلام - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام با بیان اینکه سه هزار و ۶۰۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در قالب ۱۵ پروژه توسط این اداره کل در دست اجرا است، گفت: پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در این استان مطلوب است.

"حبیب الله محبی" روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تعداد کل سهمیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن ۱۲ هزار و ۸۸۹ واحد در بازه زمانی چهار سال است.

وی، تعداد واحدهای در دست اقدام این اداره کل را سه هزار و ۶۰۸ واحد مسکن ملی در قالب ۱۵ پروژه عنوان کرد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرایی تعداد ۱۰۰ واحد در شهرهای ایوان، آبدانان و سرابله به صورت گروه ساخت آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یادآور شد: تعداد ۲ هزار و ۸۳۰ واحد نیز در شهرهای دره شهر، سرابله، ایلام به صورت بنیاد ساخت آغاز شده است.

محبی خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد هزار و ۹۶۳ واحد با پیشرفت فیزیکی میانگین ۳۱ درصد در مناطق مختلف استان در دست اجرا است.

استان ایلام با ۵۸۰ هزار و ۱۵۸ نفر جمعیت دارای ۲۵ شهر و بیش از ۶۰۰ روستای دارای سکنه است.

گروه ساخت به شیوه ای از تولید مسکن اطلاق می شود که در آن افراد در قالب گروه‌های ۲ نفره تا ۱۰ نفره برای ساخت واحدهای ۲ طبقه که زمین آن از سوی بنیاد مسکن به آنها واگذار شده اقدام می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha