دستگیری ۱۵ سارق و مالخر حرفه‌ای در تهران
عکس تزئینی است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس، ۱۵ نفر سارق و مالخر سابقه دار در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار علی ولی‌پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح دستگیری سارقان با اشاره به تلاش و زحمات بی وقفه پلیس در برقراری نظم و امنیت کشور، افزود: تعدادی مالخر که با شناسایی خودروهای مورد نظر و با استفاده از جرثقیل، خودروهای مسروقه را به مکان‌های امن خود انتقال داده و از آنها سوء استفاده می‌کردند توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ولی پور گودرزی اظهار کرد: برخی از این مالخرها با اجاره دادن خودروهای مسروقه اموال سرقتی و یا مشروبات الکلی را از غرب کشور به تهران آورده و توسط افراد نزدیک و آشنایانشان به فروش می‌رساندند و از این طریق سود بسیار زیادی به دست می‌آوردند.

دستگیری ۱۵ سارق و مالخر حرفه‌ای در تهران

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران ادامه داد: امنیت برخی خودروهای داخلی به حدی پایین است که دزد به راحتی و در عرض چند ثانیه می‌تواند قفل خودرو را باز کرده و با تعویض CPU خودرو را روشن کرده و به سرقت ببرند.

سردار ولی‌پور گودرزی تاکید کرد: ما با کارشناسان جلسات متعددی در رابطه با بحث امنیت خودروهای داخلی داشتیم و تجارب و پیشنهادات خود را به عنوان یک مرجع امنیتی ارائه داده‌ایم.

این مقام پلیس پایتخت یادآور شد: تعداد ۱۵ خودروی مسروقه نیز شناسایی شده و بزودی در اختیار مال‌باخته‌ها قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha