۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85306531
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهردار پردیس: ۲۰۰ مربی برای تقویت فعالیت‌‎های کانون قرآن آموزش دیدند

پردیس - ایرنا - شهردار پردیس گفت: در قالب طرح بشری ۲۰۰ مربی به چرخه آموزه‌های قرآنی برای تقویت فعالیت های کانون قرآن و عترت آموزش دیدند و مدرک پایان دوره دریافت کردند.

به گزارش ایرنا، رضا کارخانه روز چهارشنبه در مراسم پایانی طرح بشری شهر پردیس اظهار داشت: به منظور ترویج و گسترش امور قرآنی دوره تربیت مربی قرآن طرح ملی "بشری" برای نخستین بار در شهرستان توسط کانون قرآن و عترت (ع) شهرداری پردیس به عنوان نخستین پایگاه قرآنی شرق استان تهران در سالن همایش‌های شهرداری پردیس برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره با همکاری موسسه قرآنی "طائران نور" و به صورت فشرده طی ۲ روز در بخش های مجزا با حضور ۲۰۰ نفر از خواهران و برادران برگزار شد و نفرات برتر پس از برگزاری آزمون نهایی مدرک پایان دوره دریافت کردند.

شهردار پردیس همچنین از برگزاری مانور بزرگ آتش نشانی در نواحی کارگاهی خبرداد و اظهار داشت: آموزش پرسنل آتش نشانی به همراه مرور شرح وظایف در قالب اجرای مانورهای تمرینی، یکی از مهمترین اصولی است که همواره در شهرداری پردیس مورد پیگیری قرار می گیرد.

کارخانه با اشاره به توپوگرافی کوهستانی وحوادث خاص آن، وجود یک هزار سازه بلند مرتبه، سوانح جاده‌ای و نواحی کارگاهی اغلب فعال در حوزه صنایع چوبی، اظهار داشت: برگزاری مانورها و آموزش‌هایی از این دست برای آتش‌نشانان بیش از سایر مناطق ضرروت دارد.

وی ادامه داد: مانور بزرگ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در نواحی کارگاهی و یکی از کارخانجات منطقه شامل اطفای حریق، جستجو مصدومان در شرایط سخت، آموزش پرسنل ورودی جدید با همکاری اورژانس شهرستان و مراکز آتش نشانی شهرهای دماوند، رودهن و بومهن برگزار شد.

شهردار پردیس با اشاره به سایر فعالتیهای انجام شده، توضیح داد: نصب سرعتگیر در معابر روستای سیاهسنگِ پردیس ، نصب، تعویض و نوسازی سرعتگیرها در شهر پردیس با بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسان این امر و همچنین با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان اجرا شده است.

وی ادامه داد: اجرای لکه گیری آسفالت معابر فازهای ۳ و ۴ ، جدول گذاری معابر نواحی کارگاهی توسط شهرداری پردیس به منظور هدایت آب‌های سطحی در حاشیه بلوار شهید چمران بخش دیگری از اقدامات شهرداری است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نیمه نخست سال جاری بیش از ۶ هزار متر مربع آسفالت با هدف ایجاد مسیرهای مناسب شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان دربسیاری از معابر و شوارع این شهر و نواحی کارگاهی طرح آسفالت در انواع مختلف زیرسازی، لکه گیری و روکش اجرا شده است.

کارخانه با اشاره به احداث میدان گلها در تقاطع پر خطر فاز ۲ پردیس توضیح داد: یکی از معضلات ترافیکی معابر درون شهری پردیس در تقاطع سه بلوار شهید چمران، فروردین شمالی و ابن سینا وجود داشت.

وی ادامه داد: واحد فنی عمرانی شهرداری پردیس با توجه به مصوبه شورای ترافیک شهرستان نسبت به اجرای طرح اصلاح هندسی این معبر با احداث میدان گل‌ها اقدام کرد.

شهردار پردیس یادآور شد: در اجرای این پروژه اموری شامل اصلاح هندسی، ساخت میدان، آسفالت، فضای سبز، جدول گذاری، نصب پایه چراغ روشنایی، نصب المان، جابجایی تیر برق، زیباسازی اجرا شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha