۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85306802
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازرسی از مراکز درمانی کردستان در اولویت قرار گیرد

سنندج- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان با تاکید بر لزوم توجه به مسائل مرتبط با امور بهداشتی و درمانی، گفت: بازرسی از موسسات پزشکی از جمله کلینیک‌ ها، درمانگاه ها، داروخانه ها و سایر مراکز باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، حسین رحیمیان روز چهارشنبه در نشست با فرماندار بیجار و رئیس اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: تعامل خوبی از سوی فرمانداری بیجار با اداره تعزیرات حکومتی وجود دارد و به همین دلیل از نگاه و تعامل فرماندار بیجار تقدیر می شود.

وی ضمن تاکید بر لزوم تعامل هر چه بهتر در راستای پیگیری امور تعزیرات در شهرستان بیجار، افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته از این پس جلسات کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات شهرستان بیجار به صورت مستمر برگزار می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان ضمن تاکید بر برگزاری ماهانه جلسات این کارگروه، یادآور شد: تقویت بازرسی ها از واحدهای صنفی و تولیدی و تشدید نظارت بر بازار از جمله خروجی های برگزاری منظم این نشست ها به شمار می رود.

بازرسی از موسسات پزشکی در اولویت باشد

رحیمیان از آمادگی لازم در راستای برگزاری گشت های مشترک با سایر ادارات و سازمان های مسئول در این بخش خبر داد و گفت: برقراری گشت های مشترک در شهرستان باید مورد توجه قرار گیرد و ما نیز آمادگی لازم برای حضور در این گشت های مشترک را داریم.

فرماندار بیجار نیز در این نشست ضمن تقدیر از نگاه ویژه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان به مسائل شهرستان، افزود: نظارت بر بازار و حمایت از حقوق مصرف کننده یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

محمدحسین محبیان همچنین با تقدیر از اقدامات تعزیرات حکومتی در شهرستان بیجار، گفت: ما آمادگی داریم هماهنگی و تعامل مناسبی در راستای نظارت بهتر بر بازار داشته باشیم و در این راستا ضمن برقراری گشت های مشترک، از اقدامات و فعالیت های این چنین نیز حمایت و همراهی خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha