کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

خرم‌آباد - ایرنا - کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک در خرم آباد، توقیف تریلر حامل ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق در رومشکان و کشف آرد خارج از شبکه توزیع در پلدختر سرخط اخبار انتظامی لرستان در روز چهارشنبه هشتم آذرماه است.

کشف بیش از ۲۰۶ کیلوگرم تریاک در خرم آباد

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس لرستان سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی و اقدام انتظامی، رصد شخصی را در یکی از محله هلای حاشیه شهر خرم آباد که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کرد، به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند که متهم به محض رویت ماموران انتظامی با یک دستگاه خودرو پژو پارس اقدام به فرار کرد.

وی افزود: ماموران پس از تعقیب و گریز، خودروی موصوف را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۶ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک کشف کردند و در نهایت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف تریلر حامل ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق در رومشکان

فرمانده انتظامی رومشکان از کشف ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی تیموری اظهار داشت: ماموران انتظامی رومشکان حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلر حامل احشام مشکوک شدند و آن را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۲۴۰ راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز حمل با قصد انتقال به استان‌‎‌های مرزی و خارج از کشور، کشف شد.

فرمانده انتظامی رومشکان با اشاره به اینکه ارزش احشام مکشوفه طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورده شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری ۹ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت در دورود

فرمانده انتظامی دورود از دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای و کشف چهار کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر در طرح ارتقای امنیت محله محور این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید سیاه منصور افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم با اولویت برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان دورود به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به جمع آوری هشت معتاد متجاهر اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح ماموارن انتظامی شهرستان با کارهای اطلاعاتی و روش های خاص پلیسی، ۹ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات‌های ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دورود با اشاره به اعتراف سارقان به ۱۰ فقره انواع سرقت تصریح کرد: همچنین سه دستگاه موتورسیکلت و ۱۴ دستگاه خودروی متخلف نیز توقیف شدند.

کشف ۲۰۶ کیلوگرم تریاک در خرم آباد و اخبار انتظامی لرستان

دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی با ۹ فقره سرقت در خرم آباد

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: یک سارق حرفه ای جعبه های خطوط مخابراتی دستگیر و هفت فقره سرقت در سطح این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت جعبه های خطوط مخابراتی در سطح شهر خرم آباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت و با تلاش شبانه روزی ماموران کلانتری ۱۵ خرم آباد یک سارق حرفه ای در این رابطه شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات پلیس و بازسازی صحنه های جرم به ۹ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کشف آرد قاچاق در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: یک دستگاه وانت نیسان با یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ شاپور گراوند اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و آن رامتوقف و در بازرسی از آن یک هزار و ۸۰۰ کیلوگرم آرد قاچاق کشف کردند که برابر نظریه کارشناسی ارزش آنها ۲۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی پلدختر بیان کرد: دراین رابطه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

دستگیری سارقان در الیگودرز

فرمانده انتظامی الیگودرز گفت:در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکارهای مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان اجرا شد.

سرهنگ علی اسدالهی اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ماموران انتظامی الیگودرز موفق به دستگیری سه سارق سابقه دار شدند که در ادامه روند تحقیقات صورت گرفته متهمان دستگیر شده به پنج فقره سرقت محتویات خودرو اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان تقاضا کرد هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha