۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85306866
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مالخر احشام سرقتی در قزوین به دام افتاد

۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۷
کد خبر: 85306866
مالخر احشام سرقتی در قزوین به دام افتاد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی بویین زهرا از دستگیری یک مالخر و انهدام باند سه نفره سارقان احشام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ وجیه الله عبدی روز چهارشنبه در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در بویین زهرا و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، کارگروه ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی تشکیل بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بررسی و بازدیدهای تخصصی از محل وقوع سرقت، سرنخ هایی از دست داشتن یکی از سارقان حرفه ای و سابقه دار در این سرقت ها به دست آورده و پس از مدتی تعقیب و مراقبت از دست داشتن وی در این سرقت ها اطمینان پیدا کردند.

فرمانده انتظامی بویین زهرا با بیان اینکه متهم به همراه ۲ نفر از همدستانش هنگام ارتکاب به سرقت توسط ماموران غافلگیر و دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در این پرونده یک مالخر نیز دستگیر شد و سارقان با اعتراف به سرقت ۲۹ راس گوسفند طی چهار ۴ فقره، به مراجع قضایی معرفی شدند.

سارقان انباری در قزوین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان انباری و مشاعات ساختمان، با اعتراف به ۱۷ فقره سرقت در شهر قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی، تاکید کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت انباری و مشاعات ساختمان در منازل آپارتمانی شهر قزوین، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی، هویت سارقان و خودرویی که با استفاده از آن مبادرت به سرقت می کردند را شناسایی کرده و با اخذ دستور قضایی به مخفیگاه آنها اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر سه متهم اعضای باند در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شده و مقادیر قابل توجهی از اقلام سرقتی در مخفیگاه آنان کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۷ فقره سرقت انباری و مشاعات ساختمان اعتراف کرده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۲ سارق و ۲ مالخر سیم و کابل برق سابقه دار در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در این رابطه اظهار کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و مقابله با برهم زنندگان آرامش شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان البرزبه مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ شریف آباد با انجام اقدامات ویژه پلیسی موفق شدند در این عملیات ۲ سارق حرفه ای و ۲ مالخر را شناسایی و دستگیر کنند و حدود ۸۰۰ کیلو گرم سیم و کابل برق مسروقه به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال نیز کشف شد.

سرهنگ منصوری خاطرنشان کرد: اجرای طرح های امنیت محله محور در راستای مطالبات مردمی در محلات و با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با مخلان نظم عمومی همچنان ادامه خواهد داشت و شهروندان نیز می توانند با اطلاع موارد مشکوک به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰، ما را در انجام این وظیفه خطیر یاری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha