زمین چمن ۴۰ ساله مجموعه شهید پاکنژاد یزد دیگر برای برگزاری مسابقات مناسب نیست

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال یزد گفت: به داد زمین چمن ۴۰ ساله مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد این شهرستان برسید که دیگر به هیچ وجه مناسب برگزاری مسابقات و انجام تمرینات نیست.

" سید حسن حسینی " روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیش از چهار دهه از عمر چمن این مجموعه می‌گذرد و اکثر بخش‌های آن تخریب شده و قابل استفاده برای برگزاری مسابقات نیست.

وی با بیان اینکه مجموعه شهید پاکنژاد با بیش از ۷۰ سال، قدیمی ترین مکان ورزشی استان محسوب می‌شود ادامه داد: هر هفته به طور متوسطه بین ۱۵ تا ۲۰ مسابقه فوتبال در قالب لیگ استانی و شهرستانی و همچنین محل انجام تمرین تیم‌های مختلف است.

این مسئول بیان کرد: بازی در این زمین چمن تخریب شده برای بازیکنان تیم‌ها و انجام مسابقات خطرناک است و باید برای پیشگیری از هر حادثه‌ای اقدام شود؛تاکنون مسئولان اجرایی و ورزشی زیادی از این مجموعه و چمن پاکنژاد بازدید و در جریان مسائل هستند و تنها راه حل مشکل، تعویض چمن است.

وی با اشاره به اینکه چمن مجموعه پاکنژاد دیگر در شان فوتبال یزد نیست از مسئولان خواست تعویض چمن و کاشت چمن جدید را در اولویت قرار دهند.

رییس هیات فوتبال یزد بیان کرد: مجموعه ورزشی شهید پاکنژاد با سابقه طولانی که دارد چشم و چراغ یزد است و در دل خود خاطرات خوبی در گذشته دارد.

حسینی بیان کرد: خراب بودن چمن موجب نارضایتی جامعه فوتبال شده و امید است مسئولان اجرایی و ورزشی برای حل مشکل و پاسخگویی به مطالبات ورزشکاران اقدام مناسب داشته باشند.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha