۹ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85307395
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

هدف تیم فوتبال بانوان هیراد رشت صعود به لیگ برتر است

رشت - ایرنا - مالک باشگاه هیراد گفت: هدف تیم فوتبال بانوان هیراد رشت که در لیگ دسته یک کشور حضور دارد، صعود به رقابت‌های لیگ برتر کشور است.

سیداصغر هاشمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه هدفگذاری ما صعود به لیگ برتر است، تیم فوتبال بانوان هیراد با آمادگی کامل در رقابت‌های لیگ دسته یک بانوان کشور حضور خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به این امر کادرفنی و بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و تمرینات تیم فوتبال بانوان هیراد نیز در حال پیگیری است و امیدواریم که این تیم در مسابقات لیگ دسته یک کشور نتایج مناسبی را کسب کند.

موسس باشگاه هیراد ادامه داد: تیم فوتبال دختران رشت بعد از حمایت‌های مجموعه هیراد، در لیگ برتر گیلان قهرمان شد و تابستان امسال نیز در لیگ دسته دوم کشور نیز خوش درخشید و در هر ۲ مرحله این بازی‌ها بدون شکست قهرمان شد و به لیگ دسته یک کشور راه یافت.

وی اضافه کرد: همچنین سرمربیگری این تیم برعهده نسترن زیبایی بازیکن سابق تیم شهرداری رشت است که سابقه بازی در تیم‌های فوتبال بانوان شهرداری دزفول و سپیدار قائمشهر را نیز دارد و امیدواریم که با هدایت این مربی و تلاش بازیکنان خوبی که جذب شدند، این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور راه یابد.

تماشای بازی بانوان هیراد رشت رایگان است

هاشمی به رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور نیز اشاره و بیان کرد: مسابقات فصل جاری لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت ۹ تیم هیراد رشت، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، سلیمی بوشهر، وارش نوشهر، پرسپولیس شیراز، پاس همدان، تام اصفهان و تیم شهرداری(ب) سیرجان از نهم آذر ماه و به صورت تک بازی و در ۹ هفته برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قرعه‌کشی انجام شده، تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در هفته نخست این رقابت‌ها عصر امروز پنجشنبه نهم آذرماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت میزبان شاهو کامیاران است که تماشای این بازی برای بانوان گیلانی رایگان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha