اطلاع رسانی از دستاوردهای نظام و دولت ناکافی است

اصفهان-ایرنا- امام جمعه اصفهان خواهان اطلاع رسانی بیشتر از خدمات و دستاورهای نظام و دولت شد و گفت: کاری که انجام شده را باید اعلام کرد، اما خروجی روابط عمومی ها در این زمینه کافی نیست.

به گزارش ایرنا؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز پنجشنبه در دیدار با استاندار اصفهان با بیان اینکه کارهای زیادی انجام شده اما تبلیغات آن ضعیف بوده است؛ افزود: این در حالی است که اقدامات انجام شده در حوزه برق رسانی، جاده سازی، تامین آب و پیشرفت های صنعتی و نظامی با هیچ یک از کشورهای همجوار قابل مقایسه نیست.

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی آمریکا از اینکه ایران نسبت به خرید اسلحه از کشورها اقدام کند واهمه داشت اما اکنون نگران آن است که ما به کشورهای دیگر اسلحه بفروشیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: برخی تفسیرها و قضاوت های سطحی اجازه دیده شدن پیشرفت ها و دستاوردها را نمی دهد و این مساله در قران کریم با توصیف "اکثرهم لایعقلون" آمده است به این معنا که بیشتر افراد تفکر نمی کنند و تنها قسمت خالی لیوان را می بینند که این ویژگی در افراد بسیار خطرناک است.

وی خاطر نشان کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب به بیان دستاوردها برای مردم از این جهت است که خاستگاه پیشرفت در بشر وجود دارد، از این رو باید کارهای انجام شده بطور مستمر از سوی دولت ها برای مردم اطلاع رسانی و تبیین شود.

استانداراصفهان نیز در این دیدار با مرور برخی اقدامات انجام شده گفت: در ارزیابی سالانه عملکرد، استانداری اصفهان جزو استان های برتر کشور قرار گرفته است.

سیدرضا مرتضوی افزود: از ۹۴۱ واحد اقتصادی راکد در استان اصفهان همزمان با شروع دولت سیزدهم، اکنون ۴۸۰ واحد احیا و به چرخه تولید برگشتند و استان در شاخص کسب و کار رتبه ۲۱ کشور را داشت اما اکنون بدنبال برنامه ریزی ها و تسهیلگری های انجام شده به رتبه پنج ارتقا یافته است.

مرتضوی افزود: در موضوعات مرتبط با آب از همان ابتدای حضور دراستانداری، قرارگاه آب تشکیل و پروژه های مرتبط با آن پیگیری شد.

استاندار اصفهان ادامه داد: اینکه بخشی از این اقدامات اطلاع رسانی نمی شود به دلیل جلوگیری از حواشی و چالش های اجتماعی است؛ اگرچه همه اهتمام ما برای به نتیجه رساندن طرح ها ست.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان نیز در این جلسه با مروری بر اقدامات انجام شده در حوزه انتخابات، افزود: در این دوره قانون انتخابات متشکل از اصول مهم نزدیک به تاریخ فرایند برگزاری ابلاغ شد که اگر درایت دولت نبود فرایند را دشوار می کرد.

اطلاع رسانی از دستاورهای نظام و دولت ناکافی است

محمدرضا جان نثاری از تشکیل شورای نظارت بر تبلیغات انتخاباتی برای نخستین بار خبر داد و افزود: ۴۴ قشر تاثیرگذار در انتخابات سالم و باشکوه نیز شناسایی و برای هر یک شورای قشر تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha